Nagyító

opt.Gita_.jpg

Az optimizmus gyakorlása – Nagyító
A könyvben található mese felolvasása után megbeszéltük, összefoglaltuk a mese mondanivalóját, tartalmát. Majd mindenki elmondta, hogy mi az, ami saját magában szerethető. A csoportot két részre osztottam, az egyik csoport szomorú, a másik vidám arcokat színezett ki. Az elkészített arcokat elhelyeztem egy dobozba, ebből kellett mindenkinek egyet kihúzni és be kellett mutatni a rajzon látható hangulatot. A következő foglalkozáson egy képet készítettünk. Az elhanyagolt, szennyezett, lerombolt játszótéren egy kislányt tettünk ʺnagyítóʺ alá, aki tudja, hogy a játszótéren gondoskodni kell a hulladék elhelyezéséről, a rendezett, gondozott környezetek a környezet állapotának megóvására indítanak, míg a szennyezett, elhanyagolt környezetek rombolást, vandalizmust váltanak ki. (Spongyabob csoport – Csókás Margit Boldogságóra – oktató)

Képek