A boldogságpad

- Csoport neve: Tóth Árpád Gimnázium
- Tóth Árpád Gimnázium
- Kategória: Középiskolások
- Téma: Apró örömök élvezete
- (40 megtekintés)
Az apró örömök élvezete nekem is az egyik kedvenc témám, részben ezért választottam ezt a feladatot, másrészt a genrációkról tanultunk a 7.osztállyal, és ilyen módon kapcsolódott a feladat az órai anyaghoz.
A következő lépéseket találtam ki a két Boldogságórához:
1. Meghallgattuk Pharrell Williams ‘Happy’ című dalát. A dalszöveget is megkapták a gyerekek.
Másodszori hallgatásra kértem, hogy próbálják pantomimszerűen eljátszani a szöveget.
2. Három fős csoportokban lefordították angolra a szöveget (hat bekezdés- hat csoport).
3. Az angol szöveget legépelve kiosztottam másnap, először sorba kellett rakni a bekezdéseket (szövegértési feladat), majd címet kellett neki adni.
4. Házi feladatként a Google Classroom-ban két videót kellett megnézniük boldogságpadokról. ‘A’ és ‘B’ tanuló. Kérdésekre válaszoltak a videók alapján. Másnap párokban megbeszélték. (Hallott szövegértés, kommunikáció.)
5. Az óratervben megadott kérdéseket angolul megkapták a gyerekek és párokban, majd együtt megbeszéltük.
6. Házi feladat: írják le, hogy a saját életükben milyen apró örömök voltak, vannak és miket várnak.
Az órát én is, a gyerekek is és az órát megtekintő igazgató helyettes kolléganő is nagyon élvezte.