Az optimizmus gyakorlása

ggjJtcVv.jpg

Köszöntő és hangulatválasztó kör: A gyerekek a köszöntő falról választhatják ki, hogy öleléssel (piros szívforma), pacsival (tenyérlenyomat forma) vagy tánccal (hangjegyforma) köszönnek a pedagógusnak.

1.Relaxációs gyakorlatok: „Vasbaba,rongybaba” és „Összehangoló 1″.

2.Érzelmek utánzása a szőnyegen körben ülve, arcbábok körbeadásával. Érzelmek utánzása arccal, hangadással, majd megbeszélése az adott érzelemnek („Mikor éreztél ilyet? Jó vagy rossz volt e?” ) Legvégül a boldog arcról beszélünk. „Melyik a boldog arc? Neked mi okoz boldogságot?”

II. 3. Boldog Blanka és Szomorú Szilárd bábokkal megbeszéljük,mit tehetünk ha a barátunk szomorú,hogyan lehet felvidítani.

4. Tódi törpe Szebben látó mondókájának megtanulása.

5. Bábozás, mese :A medve születésnapja. Az erdőben élő medvének születésnapja lesz,és a barátai nem tudják,milyen ajándéknak örülne,végül közösen egy málnás-mézes tortát készítenek, aminek a medve nagyon megörül.

6. Megbeszélés: Ki minek örülne legjobban a születésnapján? Medve báb körbeadása

7. Mosolygós lufi körbedobálása a gyerekek között Bagdi Bella: Pozitív gyerek vagyok c. zenéjére.
Képek

Képek