Az optimizmus gyakorlása

frog-4375792_640.jpg

Reflexió az órához
A gyerekek élvezték az óra elején elhangzó vidám dalt.
(Bíró Eszter:Birkadal)
Megbeszéltük,hogy kiből milyen érzelmet váltott ki.
Vidámságot vagy szomorúságot?
Beszélgettünk a két érzésről.
A „Nevettesd meg a másikat!” páros játék sok vidámsággal teli percet adott.
Ezt fokozta, amikor valami olyan dolgot kellett rajzolni, ami a másikat jókedvre deríti.
Beszélgettünk a gyerekekkel arról, hogy miért voltak már szomorúak, és ki volt az,aki megvigasztalta őket.
Megvitattuk, hogy mennyire fontos az, hogy jókedvűek legyünk, hogy vidáman teljen a nap a közösségben.
Hallották-e már az optimista szót?
Mit jelent?
A gyerekek jól körülírták a saját szavaikkal a fogalmat.
Mesefeldolgozás következett,amiből megtanultuk, hogy mit jelent a kitartás és az optimista hozzáállás.(Tanmese az optimizmus erejéről)
Az órát rajzolós mondókával és az óra eleji vidám dallal zártuk.

Képek