Hogyan tűzzem ki a legfőbb célomat? 5.B

333812253_183259767738284_5042104628092868859_n.jpg

Az órát egy ráhangoló játékkal kezdtük – némajátékkal játszd le, hogy mivel töltötted az előző évben a legtöbb idődet, a többiek kitalálták. A gyakorlat energetizáló volt, sokat nevettek közben.
Mondatbefejezéssel folytattuk az órát: Olyan ember szeretnék lenni, aki… – mély gondolatok fogalmazódtak meg, nagyon tettszett, ahogy a mondatokat befejezték.
Beszéltünk arról, hogy mi a különbség az álmodozás és a célkitűzés között, majd rátértünk arra, hogyan érhetjük el a céljainkat, valamint miért is jó, hogy vannak céljaink.
Egy kérdőívet töltöttek ki arról, hogy milyen szokásaik vannak a céljaik elérésének útján, melyeket megbeszéltük – mi az amit célszerű követni, mi az amit jobb kerülni. Megismerték a SMART célok kitűzésének menetét, kaptak egy kis segítséget, ahhoz, hogyan lehet jó célokat kitűzni.
Végül sikertörténetet írtak csapatonként megadott mondatrészek beolvasztásával.
Az óra dinamikusan telt, a gyerekek mindvégig nagyon aktívak voltak.
Köszönöm az osztályfőnök támogatását és a lehetőséget!

Képek