Célok elérése

Célok elérése

Célok elérése
A januári boldogságórán végeztünk relaxációs gyakorlatot, mozgásos feladatot, majd meghallgattuk a hónap dalát, amit szintén mozgással kísértünk. A tanulók megfogalmazták kívánságaikat, melyeket az aranyhalakba írtak. Ezután feldolgoztuk a „Leghasznosabb dolog” című mesét. Eljátszották az elválás pillanatát, képzeletbeli foglalkozásokat soroltak fel, majd a málhazsákba rajzolták az általuk leghasznosabbnak vélt dolgokat.
Már a hónap elején kitűztek maguk elé egy közös célt, miszerint szeretnék, ha a tavalyi évhez hasonlóan ebben a félévben is az osztályunk nyerné el a „Legjobb magatartású készségfejlesztő iskolai osztály” címet. Közösen megbeszéltük, hogy mit kell tenniük, mire kell figyelniük még jobban, hogy céljukat elérjék. Rajzoltunk egy lépcsőt, a lépcsőfokokra felírtuk azokat a részcélokat, amelyeknek megvalósítása elvezeti őket a kitűzött céljukhoz. Egész hónapban nagyon igyekeztek betartani minden pontot, hogy sikerrel járjanak.
A félévi iskolai értékelésen boldogan vehették át az intézményvezetőtől a „Legjobb magatartású készségfejlesztő iskolai osztály” címmel járó oklevelet.

Képek