Élet, erő, egészség 3.B

286395975_5151978721505031_2980256948469765911_n.jpg

A terem berendezését követően egy rövid relaxációval hangolódtunk a közös munkára. Ezt követően az ajánlott zenés mozgással teremtettük meg az óra hangulatát. Ezt követően hőmérőztem, hogy kik sportolnak és mennyire rendszeresen – mindenki legalább egy edzésre jár heti szinte, volt, aki négyre is.
Beszélgettünk arról, mit jelent az egészséges életmód, majd kitöltötték a kérdőívet és megbeszéltük. Fantasztikus visszajelzés volt ez még nekem is, hiszen minden gyermek egészségesen él ebben az osztályban, sőt szinte a fele tökéletesen odafigyel az egészségére.
A következő feladat különböző testi állapotokról visszajelző eszköz, gép, műszer fényképének felismerése volt. A célom az volt, hogy legyen egy kis kihívás benne ismeretátadással. Kaptak hozzá egy általam készített formanyomtatványt is csapatonként, melyre rögzítették, mi a neve és mire való az adott eszköz/gép. Amikor úgy láttam, hogy elkészültek, amit felismertek rögzítették, megbeszéltük, főleg a kevésbé ismertekről beszélgettünk.
Ezt követte a sportpantomim játék. Párok a folyósón megegyeztek abban, melyik sportágat mutatják be, a többiek kitalálták. Erről készítettünk kis vidókat is, melynek fénypontja az volt, hogy mindegyik játékot más gyermek vette fel.
Az óra végén meghallgattuk a hónap dalát.
Vidám óránk volt. Köszönjük!

ooo

Képek