Megküzdési stratégiák

Február: Megküzdési stratégiák

1.Két tanuló felírta, hogy számukra milyen megküzdési stratégiák vannak.
2.Közben az egész osztály leírta, hogy most milyen dicséretre, kedves szóra lenne szüksége. A legtöbben ezt írták: Gratulálok, sikeres érettségit tettél! Az érettségid sikerült, illetve a tanévnek vége van!
Több tanuló tett magánéleti mondatot: Például: Bocsánat!
A lányok arra vágynak, hogy ezt mondják nekik: szeretlek! Veled szeretném leélni az életemet!
3.Egy csoport kártyázott. a kártyákon állatok voltak, azokat csoportosították, hogy az állatok mely tulajdonsága kellene nekik épp most a céljai eléréséhez.

4.Egy 4 fős csoport rajzol A kőkastély című meséhez. Ezt a mesét hosszúnak találták most! Tavaly A kővé vált birodalmat dolgoztuk fel, az jobban tetszett nekik. Az alkotásoknak utána címeket is adtak egymás műveinek.
A mese röviden: A főhős és segítője elindultak, az úton egy kőkastélyba érte, ahol minden 200 éve kővé vált. Egyetlen állat nem maradt meg itt, a kakasok is elnémultak! Egy öreg mesélte el nekik a folyamat történetét! Ezt követően bemutatkoztak a hőseink: főhősünk segítője kimondta a nevét, Kikiríki – erre kezdett az egész kővilág megelevenedni.

5.Két tanuló az Önök által megjelölt segédanyag dicsérő mondatait csoportosította. Jó kis csoportokat alakítottak ki belőle.

6.Négy fő rajzolt házi feladatként a Szivárvány c. történethez is!

Tartalmas óra volt! A kicsengetésen túl is dolgoztunk!

Képek