Mindig csak előre!

20220121_092635.jpg

Ez a tèma kicsit nehezebb volt a gyermekeknek, mivel a csoportom javarèszt kis csoportos.
A hetet az èvszakok ismétlèsèvel ès a napszakok elsajâtítàsâval kezdtük. Ezt kapcsoltuk össze az èves tervünk megtervezèsèvel , az idő múlàsàval, az iskolàba kèszülès fontos cèljaival.
A gyerekekkel elkèszìtettük az èves tervünket, illetve mindenki a sajât napjànak lépèsei âltal vizuàltuk a napszakok jellemzőit. Mikor mit tudunk csinalni. Miért fontos hogy legyen egy napra is cèlunk, ne csak tètlenkedjünk.
Ezutàn a boldogsàgvàr mesèjèt elmesèltem nekik és mozgással kapcsoltuk össze, èpìtettem nekik egy akadàlypàlyàt ès közben megkerestük az elveszett kincseket a boldogsâgvàr darabjait.
Nagyon èlveztèk a gyermekek a mesèt ès annak vêgig jàtszàsàt mozgàssal kìsérve. A vègèn Bagdi Bella dalâra relaxàltunk, meditâltunk , picit visszanyugtattam őket, mert nagyon felpörögtek az akadâlypàlya soràn.
Ezutàn mindenki szìnezhetett is egy boldogsàg vàrat.
A gyerekek nagyon örültek hogy a lèpcsők felèt mâr megmásztuk.

Nagy hangsúlyt fektettem annak a mèlyítèsènek ami a Kedves-hàz pedagógiai programunkkal is összhangban van hogy a roma gyermekek körèben az iskolàba kèszülès , a tovàbb tanulàs érzèse mâr ilyen kicsi korban erősödjön a gyermekekben.

Képek