Album
- Csoport neve: Harmas Csoport
- Komárom-Esztergom Megyei Óvoda, Általános Iskola, Szakiskola, Készségfejlesztő Iskola és Kollégium
- Kategória: Tanulásban akadályozottak
- Téma: Megbocsátás
- (47 megtekintés)
A nem szóbeli kommunikációs csatornák – a gesztusok és a taktilis érzelemnyilvánítások – kaptak jelentőséget. A világháló clipart-készletéből előszűrést végeztem, a válogatásomat word-be illesztettem. A járványügyi korlátozások miatt mindössze három tanulóval zajlott a foglalkozás. A laptop előtt elhelyezkedve beszéltünk a megbocsátás kifejezésmódjairól. A felvetett tanulói ötletek nyomán megnyitottam az egyes clipart-csoportokat, s ők választották ki, amelyik a legrokonszenvesebb az ott levő 2-3-ból. Ha eltérőek voltak a választások, akkor az egyik markomba egy kis piros, a másikba pedig egy kék autót rejtettem, s a legkevésbé beszédes tanuló rámutatása alapján dőlt el a választás kimenete. Ahol elakadtunk a téma útján, ott felálltunk, majd rögtönzött helyzetgyakorlattal léptünk át a következő szakaszba. A négy clipart-képet egy ppt-re illesztettem, a magunkról készült felvétellel együtt.