Örömhelyek :)

154747555_182696386956034_3122928241553872827_n.jpg

Március első hetében – gondolva az elmúlt tanév márciusára – hozzáláttunk a boldogságóra feladatainak megvalósításához. Több alkalommal összeültünk, hogy sorra vegyük a számunkra fontos apró örömöket, melyek színesebbé teszik mindennapjainkat, átsegítenek a bajokon, gondokon. Nagyon sok lehetőséget soroltak fel a gyerekek, örömmel tapasztaltam, hogy mennyi mindennek tudnak örülni. A legtöbben a Kiszebáb-égetés alkalmával érezték legjobban magukat.
Megbeszéltük az „Örömhelyek” c. feladatot, majd hozzáláttak, hogy lerajzolják, illetve megjelöljék kedvenc helyüket a tanteremben. Természetesen volt vita, aztán szinte minden apró zugot felsoroltak, ahol szívesen töltik idejüket, bandáznak. A következő alkalommal nagy hévvel vetettük bele magunkat a Boldogság Világnapjának iskolai szintű szervezésébe…addig a napig, amíg haza nem „küldtek” bennünket.
Így készültünk:
BOLDOGSÁG VILÁGNAPJA, 🥰 szeretettel üdvözöllek Titeket ebből az alkalomból!
Szeretnék segítséget kérni Tőletek a következő feladat megoldásához:
MOZGÁS ÉS BOLDOGSÁG/ÉRZÉS
Korosztály: minden korosztály
Egy boldogságot kifejező, jókedvű, vidám hangulatot ébresztő dalra készítsetek koreográfiát, (vagy csak részletet) amit elküldhettek nekem, vagy itt is közölhetitek 🙂
Akinek a rajzolás jobban fekszik, mint a mozgás-tánc, akkor vesse papírra, amit az aktuális dal jelent neki 🙂
Pl:
– Hooligans: Paradicsom

– Auth Csilla: Jól vagyok és Pont

– Varga Viktor: Lehet zöld az ég

– Magna Cum Laude: Színezd újra

– Halott Pénz: Amikor feladnád

– Kowalsky meg a Vega: Amilyen hülye vagy, úgy szeretlek

– Republic: Neked könnyű lehet

Képek