Kiálltuk a bátorságpróbát!

155296957_797415420981615_2293937722670104981_n.jpg

A téma bevezetését, kedvenc játékaik kiszabadításával kezdtük el, amit bátorságpróbák teljesítésével lehetett elérni. A csoportszobában a gyermekeknek a kedvenc játékeszközei tűntek el, amit egy idő után jeleztek. A csoportszoba játékpolcán, eközben meg is találták ,,Pók néni „(csoportszobában lakott) levelét, aki jelzéssel volt feléjük, miszerint ezen a héten nagyon hangosak voltak, egymást bántották, illetve ki is közösítették – és ,,Pók nénit” ez nagyon zavarta-, büntetésből ezért elvette a kedvenc játékaikat. Térkép alapján, bátorságpróbákat kellett kiállniuk, ami; kedvenc dal éneklése, versmondás, ,,Süllyedő hajó játék” eljátszása, valamint labirintus útvonal követése az óvodában -voltak a gyermekek feladataik. A megvalósulás ideje alatt, nagyon figyeltek hangerejükre, egymásra, egymással való összedolgozásra a sikeres megvalósítás érdekében. Szociális érzékenységük, erkölcsi mutatóik, valamint a cél elérésének érdeke szorosabbá tette a gyermekek együttműködését. A bátorságpróbák után ,,Pók néni” visszavarázsolta a játékeszközeiket a csoportszobába, amit újra birtokba vettek.
Kedvenc összehangoló gyakorlataik az 1,2,3-mak voltak, majd Bagdi Bella ,,Ellazulni jaj, de jó…!” c. dalára végigkövették a mozgássort, amit nagyon élveztek. Bezzeg Andrea: Aranykulcs meséje sok konklúziót tartogatott számukra, amit párhuzamosan össze is hasonlítottak az ő bátorságpróbáik kapcsán, így beszédaktivitásuk fokozódott, kommunikációs készségük erősödött. Örömmel színezték ki Róza királylány és a sárkány színezőt, miközben újra felelevenítették a mese tartalmi elemeit.

Képek