Összetartás és nevetés – mint hajtóerő

2-6.jpg

P. Lili tengeralattjárója

1. Milyen közös cél felé viszi ez a jármű az osztályt? – Az a célunk, hogy minél összetartóbbak legyünk.
2. Mi veszi körül ezt a járművet? – Szeretet, kedvesség
3. Hol közlekedik? – A szivárványon.
4. Mi hajtja? – Összetartás
5. Mi mutatja az irányt? – Boldogság
6. Ki vezeti? – Tanár úr
7. Milyen extrákkal van felszerelve? – Színes lufikkal és szivárvánnyal
8. Ennek a járműnek mik az erősségei? – Hogy nem áll meg, gyorsan halad.
9. Mi okozhat rajta meghibásodást? – A veszekedés, szomorúság
10. Mi lesz, ha megáll ez a jármű? – Újrapróbálkozik

B. Lili léghajós busza

1. Milyen közös cél felé viszi ez a jármű az osztályt? – A jóság felé.
2. Mi veszi körül ezt a járművet? – Felhők
3. Hol közlekedik? – A levegőben.
4. Mi hajtja? – Nevetés
5. Mi mutatja az irányt? – Csillagok
6. Ki vezeti? – A Grincs.
7. Milyen extrákkal van felszerelve? – Turbókkal
8. Ennek a járműnek mik az erősségei? – Vidámság
9. Mi okozhat rajta meghibásodást? – Ha abbamarad a nevetés.
10. Mi lesz, ha megáll ez a jármű? – Ha megáll, akkor vicceket mesélünk egymásnak.

Köszönöm lányok a gyönyörű rajzokat és a szép gondolatokat. 🙂

Képek