Beszélgetőkör alkalmával 3. osztályos tanulóimmal arról beszélgettünk, hogy kinek mit jelent a társas kapcsolat. Kinek mit jelent a baráti kapcsolat?
A szem a lélek tükre: Ez adta az ötletet: Hogyan látod a társas kapcsolatodat, rajzold le!
Volt, aki az iskolai barátait, barátnőit rajzolta le, míg mások a családot tették előtérbe.
Társas kapcsolatok ápolása
3. osztályos tanulóimmal beszélgető kör alkalmával a társas kapcsolatokról beszélgettünk. Mindenki elmondta, hogy milyen családi, baráti kapcsolata van. Miért fontos, hogy az embereknek barátai legyenek.
A szem a lélek tükre: Egy szem sablon adott ötletet a társas kapcsolatok megjelenítésére.
3. osztályos tanulóimmal beszélgető kör alkalmával a társas kapcsolatokról beszélgettünk. Mindenki elmondta, hogy milyen családi, baráti kapcsolata van. Miért fontos, hogy az embereknek barátai legyenek.
A szem a lélek tükre: Egy szem sablon adott ötletet a társas kapcsolatok megjelenítésére.
3. osztályos tanulóimmal beszélgető kör alkalmával a társas kapcsolatokról beszélgettünk. Mindenki elmondta, hogy milyen családi, baráti kapcsolata van. Miért fontos, hogy az embereknek barátai legyenek.
A szem a lélek tükre: Egy szem sablon adott ötletet a társas kapcsolatok megjelenítésére.
Barátság szívek elkészítése a vágás technikájának segítségével. Ezután minden gyermek kiválasztotta a számára legkedvesebb barátot, elmondta neki, hogy miért szereti. Ezután átadta számára a baráti szívet.
Jármi-Papos-Őr Általános Iskola Őri Bibó István Tagintézménye
Az állatok is hűséges társaink a mindennapokban.
A kedvenc házi állatokkal készült fotókból szerkesztettünk fotómontázst.
A társas kapcsolatok fontosságáról beszélgettünk különböző feladatok mentén. A munkafüzet feladatait alkalmaztuk főképp. Kiderült, hogy hiába négy éve vannak a gyerekek együtt, még sokat nem tudnak egymásról, még sokan nem ismerik egymást.
Összegyűjtöttük miért fontos a másikat ismerni, miért fontos egymással jó kapcsolatot ápolni.
Számot vetettünk arról is, hogy ki milyen barátnak tartja magát és hogyan lehetne jobb barát.
Tanácsokat, tippeket gyűjtöttünk össze.
A madárkák elkészültek, és készen állnak a repülésre.
Én pedig várom, hogy a betegség miatt hiányzó gyerekek visszajöjjenek az iskolába, hogy ezt mindannyian együtt tudjuk megtenni.
Marcali Noszlopy Gáspár Általános és Alapfokú Művészeti Iskola
Osztályunk a Noszlopy-nap keretében lelkesen kapcsolódott be a sorversenyekbe.
A csapatmunka nagyon jól működött a gyerekek között. A tanulók segítették és buzdították egymást a közös cél érdekében.
Ebben a tanévben indítottuk a programot az osztállyal.Nagyon motiváltak a témában.Az éves program ismertetés után osztályfőnöki, etika és vizuális kultúra közös projektjeként valósítottuk meg a havi célokat.
A diákok örültek az új projektnek és külön örömükre szolgált, hogy a művészeti nevelés tantárgyat is össze lehetett kötni az erkölcstannal. A rajz órai térábrázolást kötöttk össze a hála témával. A használt színek, az igényesség is jelzik a diákok elkötelezettségét. Elmondták a beszélgetések során, hogy kinek és miért lehetnek hálásak. Közben szólt a zene és rajzoltak.