A társas kapcsolatokról beszélgettünk először. Ki a társ? Ezzel indítottuk a beszélgetést. Osztálytárs, munkatárs, lakótárs, házas társ stb. A szavak ereje nevű játékot, feladatot oldottuk meg pár percben, majd az öt szeretet nyelvet ismertettem velük egy prezentáció segítségével. A teszt kitöltése után megrajzolták saját matricájukat. Az osztály többségének a minőségi idő a szeretet nyelve. Nekem is. 🙂 Eggyel több ok, hogy közös hétvégi programokat szervezzünk.
Társas kapcsolatok ápolása
A társas kapcsolatokról beszélgettünk először. Ki a társ? Ezzel indítottuk a beszélgetést. Osztálytárs, munkatárs, lakótárs, házas társ stb. A szavak ereje nevű játékot, feladatot oldottuk meg pár percben, majd az öt szeretet nyelvet ismertettem velük egy prezentáció segítségével. A teszt kitöltése után megrajzolták saját matricájukat. Az osztály többségének a minőségi idő a szeretet nyelve. Nekem is. 🙂 Eggyel több ok, hogy közös hétvégi programokat szervezzünk.
Gárdonyi Géza és Szegi Suli Általános Iskola
Az 1. osztályba lépve tanulóink társas kapcsolata tovább bővült. Megismertek új gyerekeket, tanárokat.
Egy tanár legnagyobb öröme, amikor a munka gyümölcse beérik és visszakapja azt a sok energiát amit a munkájába fektetett bele.
2022.10.28-án a 39.szülinapomon ilyen öröm ért engem is. A tanulóim kiderítették, hogy mikor van a szülinapom és az osztályfőnök helyettes kollágámmal meglepetés köszöntést szerveztek nekem. A gyerekek kitakarították a termet, feldíszítették a táblát, rajzoltak tortát. A kolléga elcsalt az osztályomhoz és amikor beléptem a terembe, elkezdték Halász Judit jól ismert dalát énekelni.
Nagyon meghatódtam, örök emlék lesz ez a pillanat nekünk.
1 közös rajz készítése
2 megbeszélni milyen érzés volt ha vezettél, ha irányítottak
3 egymás erősségeinek leírása és felolvasása.
4 milyen jó, ha a báratok különböznek és ki tudjék egymást egészíteni.
Erzsébet Zsuzsanna Viola - Gondán
Beszélgetések a családról, óvodai csoportról és az egymásra figyelésről
Szolnoki Fiumei Úti Általános Iskola
A csoporttal a társas kapcsolatok fontosságáról, a szeretetről és a jó közösségről beszélgettünk. Csapatépítő játékokat játszottunk és csoportfotóval zártuk a foglalkozást.
Már kialakultak csoportunkban a baráti kapcsolatok, így a mostani téma érzelmileg nagyon közel áll a gyerekekhez. Próbáltuk összeszedni, hogy mi az, ami jellemző egy barátságra, a barátok hogy viselkednek egymással. Pillangós barátság karkötőt készítettünk, melyet mindenki oda adhatott a csoportban annak, akit barátjának tekint. Először az én, majd Pogány Judit előadásában is meghallgathatták a gyerekek Kormos István A fecske meg a szalmaszál c. meséjét. Meghallgattuk a Hahó Együttes Barátság c. dalát, melyre örömmel táncoltunk.