
Megküzdési stratégiák


Jászai Mari Általános Iskola Gárdonyi Géza Általános Iskolája Kerékteleki Bársonyos Telephely
A nyeremény kibontása után, boldogan lapozták a munkafüzetet, majd szagolgatták. Érzed milyen új illata van?- kérdezték egymástól. – Ez nagyon új! -mondták. Elmondtam nekik, hogy azért késet, mert most készült el a nyomdában. Hagytam, had színezzenek ott, ahol jól esik, azzal a feltétellel, hogy a Megküzdés havának cicája legyen az utolsó. Ezt az örömteli, boldog színezést mutatják be a fotók!
Hálásan köszönjük! Nagy boldogság érte, ma az osztályt. Rég láttam őket így örülni.
Jászai Mari Általános Iskola Gárdonyi Géza Általános Iskolája Kerékteleki Bársonyos Telephely
Ma a megküzdés havának első óráján átadtam a gyerekeknek megnyert Boldogságóra munkafüzeteket.Megküzdöttek érte, mert le kellett győzni a szégyenlősségüket, nagyon nem akarták a videót a játék felvételéről. Nekem is be kellett vetni mindent, ahhoz, hogy meggyőzzem őket. Legjobban az hatott, hogy megnyerhetik a munkafüzetet. Így sikerült legyőzni magunkat! Néhány fotó a kicsomagolásról. Nagy örömmel bontogattak. Azt mondták, hogy pont olyan, mintha újra karácsony lenne.
KAZINCZY FERENC BAPTISTA ÁLTALÁNOS ISKOLA
1.osztály év elején leküzdhetetlen akadályként, mint óriási hegy, tornyosult elénk az olvasás, írás és a matematika tudománya. Elindultunk a „hegyen” felfelé, de még mindig van mit leküzdenünk. Most ezeken a helyeken állunk a hegyen magatartásból, szorgalomból, olvasásból, írásból és matematikából. Év végére az a célunk, hogy mindannyian a hegy tetejére jussunk fel!
Jászai Mari Általános Iskola Gárdonyi Géza Általános Iskolája Kerékteleki Bársonyos Telephely
Bemelegítettünk a megküzdési stratégiákra egy kis jógával, melyet hálásan köszönünk Horváth Zsuzsanna soproni gyermekjóga-oktatónak. A gyerekek nagyon élvezték és sok feszültségtől szabadultak meg.
Szekszárdi SzC Esterházy Miklós Szakképző Iskolája és Kollégiuma
A frusztráció tolerancia, ön- és egymás elfogadása jelentősen változott a csoportban.
Szandaszőlősi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
2.c. osztály
Bartáné Jáger Anikó
Sándor Nóra
Aranyossy Ágoston Református Óvoda és Általános Iskola
Az első nap- ahogy szoktuk- felolvastam a témához kapcsolódó mesét. Megbeszéltük, kérdések alapján feldolgoztuk.
A második alkalmat zenehallgatással kezdtük. Meghallgattuk a Zenés relaxáció című zeneszámot. Ezután csoportjátékkal folytattuk. Azt játszottuk, hogy egy család vagyunk. Jellegzetes gesztusokat, mozgásokat használtunk. Mindenki kereste a párját. Majd a beszélgetőkörben mondatbefejezéssel mondtuk el érzéseinket és gondolatainkat.
Kézműves tevékenységként arc nélküli színezőket készítettünk, pozitív gondolatokat írtunk mellé.
Közös énekléssel fejeztük be a foglalkozást. A Rosszkedv űző dalt hallgattuk meg és énekeltük el.