
Megküzdési stratégiák


Nyékládházi Kossuth Lajos Általános Iskola
A Boldogság manók a híres „Egyfejűnek” Süsünek készítettek jóslatot.
Győri Tánc-és Képzőművészeti Általános Iskola, Szakgimnázium és Kollégium
Harmadikosaim belemerültek a megküzdés témájába, a maguk kis életére vetítve szépen átjártuk a témát. Motiváló, megerősítő kártyák segítségével összeállítottunk egy képet, melyen a szivárványt kísérik a célkitűzések, motiváló üzenetek, melyen segítségével feljuthatnak a hegymagas célokig, megoldásokig.
Villányi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
A Villányi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola 7. a osztályos tanulóinak hegységei a már leküzdött kihívásokról.
Bőcsi Általános és Szakközépiskola,AMI
Februárban a megküzdési stratégiákról beszélgettünk, játszottunk. Tisztáztuk, hogy milyen esetekben van szükségünk arra, hogy problémáinkat képesek legyünk megoldani. Elsősorban az iskolai életből hoztunk példákat, de a bensőséges hangulat és megértő figyelem hatására, ügyesen mondtak még példát a gyerekek arra, hogy mikor ütközhetünk problémába. Összegyűjtöttük a pozitív megerősítéseket a nehéz időkre, azon kívül szituációs játékokat játszottunk. Közben tanácsokat adtak a társaiknak, hogy hogyan lehet megoldani azt a problémát.
Összegyűjtöttük, hogy milyen kihívások várnak, vártak ránk, majd csoportosítottuk őket és ábrázoltuk a mi kis hegyünkön.
Szentendrei Barcsay Jenő Általános Iskola
Nagyon fontos, hogy a házi feladatot a megfelelő sorrendben készítsék el a gyerekek. Ehhez jó segítség, ha rajzos formában látják, mint „hívószavak” a haladási ütemet.
Szentendrei Barcsay Jenő Általános Iskola
Kulcsár Panni néni tornáját naponta végezzük a tanulási idő elején.
Ez nemcsak stresszoldó, de a vállöv és egyéb izmok erősítése révén a kitartóbb tanulást segíti.
A gyerekek lerajzolták kedvenc gyakorlataik, vagy az egész sort a beszédes neveikkel.