
Megküzdési stratégiák



Aranyossy Ágoston Református Óvoda és Általános Iskola
A téma feldolgozását most is két órára bontottam, mindkét órát a relaxációval kezdtük, majd meghallgattuk a hónap dalát, és az órákat egy meditációval zártuk le.
1. óra:
– relaxáció,
– hónap dala meghallgatása,
– mese elolvasása, megbeszélése,
– meditáció
2. óra:
– relaxáció,
– hónap dala meghallgatása,
– hajótörés játék,
– mitől érzem magam jobban? – színező,
– meditáció
Fénykép: Az egyik délután az udvaron futóverseny keretében gyakoroltuk a megküzdést. A gyerekeknek nagyon tetszett, kicsik – nagyok együtt futottak, kézenfogva!

Aranyossy Ágoston Református Óvoda és Általános Iskola
A téma feldolgozását most is két órára bontottam, mindkét órát a relaxációval kezdtük, majd meghallgattuk a hónap dalát, és az órákat egy meditációval zártuk le.
1. óra:
– relaxáció,
– hónap dala meghallgatása,
– mese elolvasása, megbeszélése,
– meditáció
2. óra:
– relaxáció,
– hónap dala meghallgatása,
– hajótörés játék,
– mitől érzem magam jobban? – színező,
– meditáció

Aranyossy Ágoston Református Óvoda és Általános Iskola
A téma feldolgozását most is két órára bontottam, mindkét órát a relaxációval kezdtük, majd meghallgattuk a hónap dalát, és az órákat egy meditációval zártuk le.
1. óra:
– relaxáció,
– hónap dala meghallgatása,
– mese elolvasása, megbeszélése,
– meditáció
2. óra:
– relaxáció,
– hónap dala meghallgatása,
– hajótörés játék,
– mitől érzem magam jobban? – színező,
– meditáció

Török Enikő: A MI HŐSEINK
,,Azokból a kövekből, melyek utunkba gördülnek, egy kis ügyességgel lépcsőt építhetünk.”
A régi öregek gyakran mesélték azt, hogy mindenre van megoldás.
Egy kisiskolás számára ezt kissé nehéz megérteni. De a mindennapok hőseit ők is felfedezik.
Látják, kik azok, akik akkor sem futnak el, vagy adják fel, akkor sem, ha nehéznek vagy lehetetlennek tűnik valami.
Rajzaikkal próbálták bemutatni saját hőseiket.

Sülysápi Móra Ferenc Áltlános Iskola
Az órák során megismerkedtünk a hétköznapi hőseinkkel, és beszélgettünk egy-egy nehezebb feladat legyőzéséről.
A diákok szívesen rajzoltak olyan embereket, akik segítenek nekik a feladatokkal megküzdeni.
Mindenki kiválasztott magának egy szuperhőst és olyan ruhába bújtatta, ami számára megfogó volt.


