Megküzdési stratégiák kidolgozása, tanmese feldolgozása.
Megküzdési stratégiák
Mindenkinek elkértük az „alvósát”, elrejtettük és egy akadálypályán kellet végigmenni, hogy kiszabadíthassák kis kedvenceiket.
A téma feldolgozása során a gyerekek elmondták, hogy milyen nehézségeik adódtak a közelmúltban.
A témához kapcsolódóan képregényt készítettünk. A gyerekek egy saját maguk által megélt és megoldott problémát rajzoltak le 4 képkockábn.
A témához kapcsolódóan képregényt készítettünk. A gyerekek egy saját maguk által megélt és megoldott problémát rajzoltak le 4 képkockábn.
Mozgásos játékok alkalmával különböző korosztálynak differenciált feladatok adásával segítem a megküzdési képességét.
A témát mesével dolgoztuk fel. Az Aranykulcs meséje mindenkinek nagyon tetszett. Könyvünk 142. oldalán lévő kérdések segítségével beszélgettünk a témáról. Majd a munkafüzetben található sárkányt színezhette ki akinek kedve volt.
Orosháza Városi Önkormányzat napköziotthonos Óvodája Ifjúság utcai Telephely
Pillangósaink 2,5-5 éves gyermekek, akiknek bizony néha-néha még kihívást jelent a közös játék és az együttműködés. Az ezekkel történő megküzdéshez naponta kapnak segítséget.
Orosháza Városi Önkormányzat napköziotthonos Óvodája Ifjúság utcai Telephely
Pillangósaink 2,5-5 éves gyermekek, akiknek bizony néha-néha még kihívást jelent a közös játék és az együttműködés. Az ezekkel történő megküzdéshez naponta kapnak segítséget.
Hatos Ferenc Általános Iskola és AMI
1. MEGKÜZDÉSI STRATÉGIÁK.
2. EGYEDÜL NEM MEGY – MIT TEHETÜNK?
3. MEGERŐSÍTÉSEK NEHÉZ IDŐKRE.
4. A CSALÁD SZEREPE. KI HOGYAN ÉLI EZT MEG S MIT TUD SEGÍTENI.
5. CSODÁLATOS SEGÍTŐK. – MESE SZEREPLŐK ÉS CSALÁD TAGOK.