Elsőnek nehezen indult , hogy megfogalmazzák, hogy miben kiemelkedőek, jók a tanulók. Igyekeztünk bevonni az osztálytársakat, hogy segítsenek a jó tulajdonságok összegyűjtésében.
Megküzdési stratégiák
Elsőnek nehezen indult , hogy megfogalmazzák, hogy miben kiemelkedőek, jók a tanulók. Igyekeztünk bevonni az osztálytársakat, hogy segítsenek a jó tulajdonságok összegyűjtésében.
Elsőnek nehezen indult , hogy megfogalmazzák, hogy miben kiemelkedőek, jók a tanulók. Igyekeztünk bevonni az osztálytársakat, hogy segítsenek a jó tulajdonságok összegyűjtésében.
Elsőnek nehezen indult , hogy megfogalmazzák, hogy miben kiemelkedőek, jók a tanulók. Igyekeztünk bevonni az osztálytársakat, hogy segítsenek a jó tulajdonságok összegyűjtésében.
Elsőnek nehezen indult , hogy megfogalmazzák, hogy miben kiemelkedőek, jók a tanulók. Igyekeztünk bevonni az osztálytársakat, hogy segítsenek a jó tulajdonságok összegyűjtésében.
Elsőnek nehezen indult , hogy megfogalmazzák, hogy miben kiemelkedőek, jók a tanulók. Igyekeztünk bevonni az osztálytársakat, hogy segítsenek a jó tulajdonságok összegyűjtésében.
Elsőnek nehezen indult , hogy megfogalmazzák, hogy miben kiemelkedőek, jók a tanulók. Igyekeztünk bevonni az osztálytársakat, hogy segítsenek a jó tulajdonságok összegyűjtésében.
Elsőnek nehezen indult , hogy megfogalmazzák, hogy miben kiemelkedőek, jók a tanulók. Igyekeztünk bevonni az osztálytársakat, hogy segítsenek a jó tulajdonságok összegyűjtésében.
Mindenki elkészítette a saját erősség kártyáját, azután készítettünk belőle egy tablót.
Megbeszéltük a gyerekekkel, hogy melyek a stresszoldó ételek, és választottunk egy közös kedvencet – a kép róla készült. 🙂