Hajvarázs
Megküzdési stratégiák
Megküzdési stratégiák
A testrészeink játék nagy vigasságot okozott a csoportban. A kicsik is jól ismerik már a testrészeiket, ők is gyorsan fel tudták kapni a babzsákot.
A legjobban a Kicsi dió meséhez kapcsolódó mozgás tetszett a gyerekeknek. A mesét érdeklődve hallgatták. A búza fejlődését már ismerik, hisz minden évben Luca búzát is szoktunk vetni. A növényeink növekedését fényképpel is megörökítjük, így ezeket a képeket nézve a nagyobbak el is tudják mondani, hogyan lesz a magból kenyér.
Választható feladatnak a fonást választottuk. A hármas fonást gyakoroltuk a nagyobbakkal. A kicsiknek is készítettünk karkötőket.
Megküzdési stratégiák
A testrészeink játék nagy vigasságot okozott a csoportban. A kicsik is jól ismerik már a testrészeiket, ők is gyorsan fel tudták kapni a babzsákot.
A legjobban a Kicsi dió meséhez kapcsolódó mozgás tetszett a gyerekeknek. A mesét érdeklődve hallgatták. A búza fejlődését már ismerik, hisz minden évben Luca búzát is szoktunk vetni. A növényeink növekedését fényképpel is megörökítjük, így ezeket a képeket nézve a nagyobbak el is tudják mondani, hogyan lesz a magból kenyér.
Választható feladatnak a fonást választottuk. A hármas fonást gyakoroltuk a nagyobbakkal. A kicsiknek is készítettünk karkötőket.
Megküzdési stratégiák
A testrészeink játék nagy vigasságot okozott a csoportban. A kicsik is jól ismerik már a testrészeiket, ők is gyorsan fel tudták kapni a babzsákot.
A legjobban a Kicsi dió meséhez kapcsolódó mozgás tetszett a gyerekeknek. A mesét érdeklődve hallgatták. A búza fejlődését már ismerik, hisz minden évben Luca búzát is szoktunk vetni. A növényeink növekedését fényképpel is megörökítjük, így ezeket a képeket nézve a nagyobbak el is tudják mondani, hogyan lesz a magból kenyér.
Választható feladatnak a fonást választottuk. A hármas fonást gyakoroltuk a nagyobbakkal. A kicsiknek is készítettünk karkötőket.
Megküzdési stratégiák
A testrészeink játék nagy vigasságot okozott a csoportban. A kicsik is jól ismerik már a testrészeiket, ők is gyorsan fel tudták kapni a babzsákot.
A legjobban a Kicsi dió meséhez kapcsolódó mozgás tetszett a gyerekeknek. A mesét érdeklődve hallgatták. A búza fejlődését már ismerik, hisz minden évben Luca búzát is szoktunk vetni. A növényeink növekedését fényképpel is megörökítjük, így ezeket a képeket nézve a nagyobbak el is tudják mondani, hogyan lesz a magból kenyér.
Választható feladatnak a fonást választottuk. A hármas fonást gyakoroltuk a nagyobbakkal. A kicsiknek is készítettünk karkötőket.
Megküzdési stratégiák
A testrészeink játék nagy vigasságot okozott a csoportban. A kicsik is jól ismerik már a testrészeiket, ők is gyorsan fel tudták kapni a babzsákot.
A legjobban a Kicsi dió meséhez kapcsolódó mozgás tetszett a gyerekeknek. A mesét érdeklődve hallgatták. A búza fejlődését már ismerik, hisz minden évben Luca búzát is szoktunk vetni. A növényeink növekedését fényképpel is megörökítjük, így ezeket a képeket nézve a nagyobbak el is tudják mondani, hogyan lesz a magból kenyér.
Választható feladatnak a fonást választottuk. A hármas fonást gyakoroltuk a nagyobbakkal. A kicsiknek is készítettünk karkötőket.
Megküzdési stratégiák
A testrészeink játék nagy vigasságot okozott a csoportban. A kicsik is jól ismerik már a testrészeiket, ők is gyorsan fel tudták kapni a babzsákot.
A legjobban a Kicsi dió meséhez kapcsolódó mozgás tetszett a gyerekeknek. A mesét érdeklődve hallgatták. A búza fejlődését már ismerik, hisz minden évben Luca búzát is szoktunk vetni. A növényeink növekedését fényképpel is megörökítjük, így ezeket a képeket nézve a nagyobbak el is tudják mondani, hogyan lesz a magból kenyér.
Választható feladatnak a fonást választottuk. A hármas fonást gyakoroltuk a nagyobbakkal. A kicsiknek is készítettünk karkötőket.
Téma: Megküzdési stratégiák
Az óra cél- és feladatrendszere: Elkötelezettség, akaraterő erősítése, reális önszemlélet, céltudatosság edzése
Tantárgyi koncentráció: Magyar irodalom, történelem, rajz, ének-zene, etika
Az órát tartja: Borbás Lászlóné
Helyszín: Tunyogmatolcsi Petőfi Sándor Általános Iskola
Dátum: 2022. 02. 28.
I. Az órai légkör megteremtése: (’5)
– Zenés relaxáció: Bagdi Bella (tk.168.o.)
II. A téma bevezetése: (10’)
– Miért kell küzdenünk? (Egyéni tapasztalat)
– Említs olyan helyzetet, ami próbára tett!
III. A téma feldolgozása: (10’)
– Mi jut eszedbe róla? (Csoport munka, tk.169-171.o.)
– Elemezd a képet! (Önálló munka, tk.171.o.)
– Mesehallgatás: A szamár története
– Megfigyelési szempont: Hogyan oldották meg a problémát?
IV. Összefoglalás: (10’)
– Önértékelő teszt (tk. 175-177.o.)
V. Házi feladat: (5’)
– Készíts riportot a barátoddal! (Megküzdés)
VI. Az órai munka értékelése: (5’)
Rózsahegyi Kálmán Általános Iskola és Kollégium
Beszélgettünk a megküzdésről, meghallgattuk a hónap dalát. Felolvastam a mesét és dramatizáltuk a Kecskekatonaságot. Közben jókat nevettünk, nagyon élvezték a gyerekek.
A hónapban én-erősítő kártyákat készítettek a gyerekek,melyekre önmagukat motiváló idézeteket kerestek,ezzel is erősítve saját magukat céljaik,és kitűzött terveik megvalósítása érdekében.