A gyerekekkel megbeszéltük a négy varázsszót, hogy mit jelentenek, mikor használjuk, mennyit használjuk és mikor kellene őket használni. A kártyákat nem rajzon, hanem emojik segítségével jelenítettük meg. Elkészítettük a kártyákat és kitettük a falra, hogy emlékezzenek a gyerekek a varázsszavakra.
Megbocsátás
Jármi-Papos-Őr Általános Iskola Őri Bibó István Tagintézménye
Az áprilisi boldogságórákon A megbocsátás gyakorlásáról beszélgettünk a gyerekekkel. Megbeszéltük, hogy érzelmeink miképp változnak attól, hogy hogyan szólunk, nézünk, foglalkozunk másokkal. Mi is történik akkor, ha megbántunk egy másik embert, és emiatt harag keletkezik benne és rossz, negatív érzések bennünk. Felhívtam figyelmüket a kommunikáció fontosságára, s hogy bocsánatot kérni bár olykor nehéznek tűnő feladat, de nagyon is szükséges emberi viszonyaink megfelelő működéséhez.
Azt sugalljuk a gyerekeknek, hogy milyen jó megbocsátani a társunknak, hiszen ha megbocsátunk, akkor ugyanolyan önfeledten tudunk együtt játszani, mászókázni, szaladgálni. A meg nem bocsátás viszont elrontja a napunkat. Az igazságtevő király hallgatja végig az érintett gyerekeket, s tesz igazságot, s békíti ki a feleket.
Kiskunhalasi SZC Kiskunfélegyházi Kossuth Lajos Szakképző Iskolája és Kollégiuma
A hónap feladatai közül a „Történelmi levél” írását választottuk. Petőfi Sándor levele szeretett Júliájához.
Kiskunhalasi SZC Kiskunfélegyházi Kossuth Lajos Szakképző Iskolája és Kollégiuma
A megbocsátás hónapjában egy történetet hallgattunk meg a megbocsátásról.
Kiskunhalasi SZC Kiskunfélegyházi Kossuth Lajos Szakképző Iskolája és Kollégiuma
A hónap feladataként a „Szívtervezőt” választottuk. 3D-s papír szívekből álló faliképet készítettünk.