
Célok kitűzése és elérése


Egri Hunyadi Mátyás Általános Iskola
Első a tanulás, ez hamar kiderült. A hónap végére azonban felszínre kerültek a távolabbi célok is.
Nádorvárosi Ének-zenei Ált. Isk
Ez a feladat nagyon tetszett a gyerekeknek. Hónapról ,hónapra egyre jobban ráhangolódnak a feladatokra.
Győri Nádorvárosi Ének-zenei Általános Iskola
Álomból siker című képregény nagy sikert aratott a gyerekek körében.Ezt választották be a hónap feladatának.
Bőcsi Általános és Szakközépiskola,AMI
Volt egyszer egy fiú, úgy hívták, hogy Sándor.
Egy nap elhatározta, hogy Budapestre szeretne eljutni, de nemvolt rá elég pénze. Azért akart eljutni oda, mert szerencsét akart próbálni és munkát találni.
Mindenképpen el akart jutni , és összeszedte minden bátorságát és elsétált az állomásra. Ott meglátta egyik kedves barátját és oda ment hozzá. Szépen megkérte, hogy segítsen már rajta, mert néhány forint kellene még a jegyéhez.
Megígérte barátjának, hogy visszafogja adni neki.
A barátja kedves volt és segített neki.
Sándor nagyon hálás volt a barátjának ezért és megköszönte kedvességét.
Így meg tudta venni a jegyet Budapestig, és már jött is a vonat. Felszállt rá és közben a barátjára gondolt, hogy milyen segítőkész volt vele.
Sándor megérkezett Budapestre és néhány nap után sikerült munkát találnia.
Tudott segítséget kérni a célja elérése érdekében, így meg is valósult.
Nekünk is tudni kell segítséget kérni, ha egyedül nem tudjuk elérni a célunkat és segíteni másokat is.
Kövér Marcell 2.b.
A január hónapot a céljaink fájának eljészítése zárta. Mindenki megfogalmazta, vagy lerajzolta a céljait, majd feltűztük a fára.
Pesterzsébeti Gyermekmosoly Óvoda
Az aktuális téma: \”Célok kitűzése és elérése\” elég elvont fogalom egy óvodás korú gyermek számára, így igen nagy fejtörést okozott, hogy hogyan is juttassuk el a kicsikhez ezt a tartalmat. Végül közösen arra az elhatározásra jutottunk, hogy elérhető célként a csoportszobánk folyamatos díszbeöltöztetését tűzzük ki. Megbeszéltük, mit tehetnénk, hogy közösen még szebbé varázsoljuk a termet. A gyerekek fantáziája azonnal beindult. Egy csapat arra gondolt, minden nap csodaszéppé teszi az építőszőnyeget, mások elkezdtek műalkotásokat gyártani, melyeket a csoport különböző pontjain helyztünk el. Az egyik kisfiú napokon keresztül készített, mérnöki pontossággal egy hatalmas traktort, melyhez papírokat ragasztott össze. Megtervezte a járművet, kiszínezte, majd kérte, hogy tegyük jól látható helyre. Hunor remekműve azóta is a szekrényen díszeleg. Az elkövetkező hónapokban folyamatosan dolgozunk a célunk elérése érdekében, hogy csoportunk egyre szebb és szebb legyen. Úgy érzem, ebben a játékos formában, a gyerekeket bevonva az adott tevékenységbe, az én célom is elérhetővé vált, hogy ezt a témát hatékonyan érzékeltessem minden csöppséggel. 🙂