„Célok kitűzése és elérése”
Célba dobásos játékkal indítottuk a boldogságóránkat,a zoknik dobása volt a célkitűzése ,az elérése a kosárba essen.
A célkitűzés felsorolását mi felnőttek kezdtük,így igyekeztünk rávezetni a gyerekeket,milyen célok is lehetnek és mit tehetünk,hogy elérjük,tenni kell érte.A foglalkozást Bagdi Bella: „Van nekem egy álmom” című dalával fejeztünk be.
Célok kitűzése és elérése
Sziasztok! Nekünk a Micimackó színező feladat tetszett meg legjobban. A jól elvégzett munka után pedig megettünk egy egy mákos sütit. Legyen szerencsénk ebben az évben is!
Közös megbeszéléssel és kézfogással,fogalmaztuk meg az osztály céljait.
Plakátunkon meg is írtuk,a faliújságra kitettük.
Nagyon élveztük a feladatot.
A gyerekek megfogalmazták céljaikat ,majd elkészítették a saját űrhajójukat.Közösen elindítottuk a gépeket. Bízunk benne,hogy mindenki feljut a Holdra,azaz eléri a kitűzött céljait!
Közös beszélgetéssel indítottunk, hogy mennyi mindent kell megtennünk azért, hogy elérjük céljainkat. Mindenki kiválasztott egy osztálytársat és elmondták, kire miért szeretnének hasonlítani, miben szeretnék utolérni őt.
Ezután készítettek egy rajzot, hogy mikké változnának át, ha kincs lenne belőlük. Majd megbeszéltük azt is, kire bíznák magukat, akik kincsként vigyáznának rájuk.
Közös beszélgetéssel indítottunk, hogy mennyi mindent kell megtennünk azért, hogy elérjük céljainkat. Mindenki kiválasztott egy osztálytársat és elmondták, kire miért szeretnének hasonlítani, miben szeretnék utolérni őt.
Ezután készítettek egy rajzot, hogy mikké változnának át, ha kincs lenne belőlük. Majd megbeszéltük azt is, kire bíznák magukat, akik kincsként vigyáznának rájuk.
Közös beszélgetéssel indítottunk, hogy mennyi mindent kell megtennünk azért, hogy elérjük céljainkat. Mindenki kiválasztott egy osztálytársat és elmondták, kire miért szeretnének hasonlítani, miben szeretnék utolérni őt.
Ezután készítettek egy rajzot, hogy mikké változnának át, ha kincs lenne belőlük. Majd megbeszéltük azt is, kire bíznák magukat, akik kincsként vigyáznának rájuk.
Közös beszélgetéssel indítottunk, hogy mennyi mindent kell megtennünk azért, hogy elérjük céljainkat. Mindenki kiválasztott egy osztálytársat és elmondták, kire miért szeretnének hasonlítani, miben szeretnék utolérni őt.
Ezután készítettek egy rajzot, hogy mikké változnának át, ha kincs lenne belőlük. Majd megbeszéltük azt is, kire bíznák magukat, akik kincsként vigyáznának rájuk.