Közös megbeszéléssel és kézfogással,fogalmaztuk meg az osztály céljait.
Plakátunkon meg is írtuk,a faliújságra kitettük.
Nagyon élveztük a feladatot.
Célok kitűzése és elérése
A gyerekek megfogalmazták céljaikat ,majd elkészítették a saját űrhajójukat.Közösen elindítottuk a gépeket. Bízunk benne,hogy mindenki feljut a Holdra,azaz eléri a kitűzött céljait!
Közös beszélgetéssel indítottunk, hogy mennyi mindent kell megtennünk azért, hogy elérjük céljainkat. Mindenki kiválasztott egy osztálytársat és elmondták, kire miért szeretnének hasonlítani, miben szeretnék utolérni őt.
Ezután készítettek egy rajzot, hogy mikké változnának át, ha kincs lenne belőlük. Majd megbeszéltük azt is, kire bíznák magukat, akik kincsként vigyáznának rájuk.
Közös beszélgetéssel indítottunk, hogy mennyi mindent kell megtennünk azért, hogy elérjük céljainkat. Mindenki kiválasztott egy osztálytársat és elmondták, kire miért szeretnének hasonlítani, miben szeretnék utolérni őt.
Ezután készítettek egy rajzot, hogy mikké változnának át, ha kincs lenne belőlük. Majd megbeszéltük azt is, kire bíznák magukat, akik kincsként vigyáznának rájuk.
Közös beszélgetéssel indítottunk, hogy mennyi mindent kell megtennünk azért, hogy elérjük céljainkat. Mindenki kiválasztott egy osztálytársat és elmondták, kire miért szeretnének hasonlítani, miben szeretnék utolérni őt.
Ezután készítettek egy rajzot, hogy mikké változnának át, ha kincs lenne belőlük. Majd megbeszéltük azt is, kire bíznák magukat, akik kincsként vigyáznának rájuk.
Közös beszélgetéssel indítottunk, hogy mennyi mindent kell megtennünk azért, hogy elérjük céljainkat. Mindenki kiválasztott egy osztálytársat és elmondták, kire miért szeretnének hasonlítani, miben szeretnék utolérni őt.
Ezután készítettek egy rajzot, hogy mikké változnának át, ha kincs lenne belőlük. Majd megbeszéltük azt is, kire bíznák magukat, akik kincsként vigyáznának rájuk.
Közös beszélgetéssel indítottunk, hogy mennyi mindent kell megtennünk azért, hogy elérjük céljainkat. Mindenki kiválasztott egy osztálytársat és elmondták, kire miért szeretnének hasonlítani, miben szeretnék utolérni őt.
Ezután készítettek egy rajzot, hogy mikké változnának át, ha kincs lenne belőlük. Majd megbeszéltük azt is, kire bíznák magukat, akik kincsként vigyáznának rájuk.
Közös beszélgetéssel indítottunk, hogy mennyi mindent kell megtennünk azért, hogy elérjük céljainkat. Mindenki kiválasztott egy osztálytársat és elmondták, kire miért szeretnének hasonlítani, miben szeretnék utolérni őt.
Ezután készítettek egy rajzot, hogy mikké változnának át, ha kincs lenne belőlük. Majd megbeszéltük azt is, kire bíznák magukat, akik kincsként vigyáznának rájuk.
-Mikor lesz már Boldogságóra? – kérdezték a gyerekek.
-Miért szeretnétek, hogy legyen?
-Mert olyankor olyan jó dolgokról beszélgetünk és mindig csinálunk valamit.
És itt el is tudtuk kezdeni a beszélgetést a témáról. Kifejtették a gondolataikat rövid-és hosszútávú terveikkel, álmaikkal, céljaikkal kapcsolatban. Meglepő volt, hogy pár gyereknek nem nagyon van jövőképe. Sajnos ez a családi háttérre vezethető vissza. De ahogy a témában jobban belemerültünk, előjöttek a rejtett vágyak…melyekhez megbeszéltük mik kellenek, hogy céllá alakuljanak át. Nagyon élvezték ezt az órát is.