Az órát egy játékkal kezdtük. Mindenki leírta a keresztnevét egy lapra, az volt a feladat, hogy a kezdőbetűkkel találjon egy-egy olyan szót, amit szeretne elérni a második félévben. Majd arról beszélgettünk, hogy mennyire vagyunk lelkesek az új év ránk váró lehetőségei iránt. A hónap dalára (Bagdi Bella: Van nekem egy álmom) táncra perdültünk egy kicsit, pihenés képpen. A megoldandó feladatok közül a Bakancs nevezetűt választottuk. Készítettünk egy nagy piros bakancsot, majd mindenki lerajzolta a céljait. Miután elkészültünk bedobtuk a bakancsba. Év végén elővesszük és megnézzük mi minden valósult meg belőlük.
Célok kitűzése és elérése
Mezőberényi Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola és Kollégium
Az órát egy játékkal kezdtük. Mindenki leírta a keresztnevét egy lapra, az volt a feladat, hogy a kezdőbetűkkel találjon egy-egy olyan szót, amit szeretne elérni a második félévben. Majd arról beszélgettünk, hogy mennyire vagyunk lelkesek az új év ránk váró lehetőségei iránt. A hónap dalára (Bagdi Bella: Van nekem egy álmom) táncra perdültünk egy kicsit, pihenés képpen. A megoldandó feladatok közül a Bakancs nevezetűt választottuk. Készítettünk egy nagy piros bakancsot, majd mindenki lerajzolta a céljait. Miután elkészültünk bedobtuk a bakancsba. Év végén elővesszük és megnézzük mi minden valósult meg belőlük.
Mezőberényi Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola és Kollégium
Az órát egy játékkal kezdtük. Mindenki leírta a keresztnevét egy lapra, az volt a feladat, hogy a kezdőbetűkkel találjon egy-egy olyan szót, amit szeretne elérni a második félévben. Majd arról beszélgettünk, hogy mennyire vagyunk lelkesek az új év ránk váró lehetőségei iránt. A hónap dalára (Bagdi Bella: Van nekem egy álmom) táncra perdültünk egy kicsit, pihenés képpen. A megoldandó feladatok közül a Bakancs nevezetűt választottuk. Készítettünk egy nagy piros bakancsot, majd mindenki lerajzolta a céljait. Miután elkészültünk bedobtuk a bakancsba. Év végén elővesszük és megnézzük mi minden valósult meg belőlük.
Elkészítettük a bakancslistánkat. Megőrizzük, hogy megtudjuk mit sikerült valóra váltani belőle.
Szent István Általános Iskola Rimóc
Megrajzoltuk céljainkat. Megőrizzük. Jövőre kiderül mit valósítottunk meg.
Célok kitűzése és elérése
A foglakozás keretében beszélgettünk vágyainkról, kívánságainkról. Megfogalmaztuk a hozzájuk vezető utat és a lehetséges teendőket a célok eléréséhez.
Felolvastam Az öreg halász és nagyravágyó felesége című mesét, megbeszéltük a tartalmát, tanulságát. A gyerekek kérésére el is játszottuk szereposztásban.
Megfogalmaztuk a közelebbi és távolabbi céljainkat, amihez rajzot is készítettünk.
A foglalkozás elején beszélgettünk arról, hogy kinek mi a célja. Mit szeretne elérni ebben az esztendőben? Kiszíneztük a munkafüzet 36. oldalán található „Boldogvár”feladatot. Az óra végén meghallgattuk a hónap dalát.
Szent Gellért Katolikus Általános Iskola és Gimnázium
A célok kitűzése és elérése
A Füzes Utcai Általános Iskola 2. osztályos tanulóival meghallgattuk a hónap dalát, majd beszélgettünk milyen célok lehetnek egyénileg, a családban és az osztályközösségünkben. A legfontosabb, amit megfogalmaztak, hogy nagyon szeretnének már maszk nélkül szabadon iskolába járni és ölelkezni. Sok olyan célt fogalmaztak meg önmaguknak, amely a tanulásról szólt. Ezekről rajzokat készítettek és leírták, amelyet az osztály „álombakancsára” ragasztották. Szinte mindenki a családjával való közös, együtt töltött ünnepeket említette. A mélyszegénységben élő gyerekeknek is a család összetartó ereje rendkívüli erővel hat. Az önbizalomfejlesztő kártyákkal is játszottunk, majd megtanultuk a pozitív mondókát, ami nagyon tetszett nekik.
A Füzes Utcai Általános Iskola 2. osztályos tanulóival meghallgattuk a hónap dalát, majd beszélgettünk milyen célok lehetnek egyénileg, a családban és az osztályközösségünkben. A legfontosabb, amit megfogalmaztak, hogy nagyon szeretnének már maszk nélkül szabadon iskolába járni és ölelkezni. Sok olyan célt fogalmaztak meg önmaguknak, amely a tanulásról szólt. Ezekről rajzokat készítettek és leírták, amelyet az osztály „álombakancsára” ragasztották. Szinte mindenki a családjával való közös, együtt töltött ünnepeket említette. A mélyszegénységben élő gyerekeknek is a család összetartó ereje rendkívüli erővel hat. Az önbizalomfejlesztő kártyákkal is játszottunk, majd megtanultuk a pozitív mondókát, ami nagyon tetszett nekik.