1. A HÁROM KÍVÁNSÁG. – KÍVÁNSÁG LISTA ÖSSZEÍRÁSA.
2. KI HOL SZERETNE LAKNI ÉS MILYEN HÁZBAN?
3. MIT KELL EZÉRT TENNI, HOGY EZ MEGVALÓSULJON,- APRÓ LÉPÉSEK!
4. KÖZÖS CÉLJAINK ÖSSZEGYŰJTÉSE.
5. LÁTOM A JÖVŐT! – ÁLOM HÁZAK TERVEZÉSE.
Célok kitűzése és elérése
Szeged és Térsége Eötvös József Gimnázium , Általános Iskola Weöres Sándor Általános Iskola
Ha követjük céljainkat értelmet ad életünket. Virágainkra egy-egy kívánságot írtunk fel. Megfogalmazták azt is, hogy ők miben tudják támogatni, segíteni az elérését.
A középkori lovagi társadalom kialakulásáról, a lovagi erényekről, a férfi és nő (úr-szolga) sajátos viszonyáról volt szó az órán. A lovagoknak meg kellett hódítani a kiválasztott férjes asszonyt. A „lovag” éppen dicsőíti úrnőjét. A lányok kifejezetten élvezték fölérendeltségüket.
Nyíregyházi Móra Ferenc Álatlános Iskola Petőfi Sándor Tagintézménye
A jövőre vonatkozó célokat a gyerekek közösen fogalmazták meg és közösen írták rá az általuk készített céltáblára.
Igyekezni fognak eleget tenni az elhatározásaiknak. 🙂
Az idei ötödik Boldogság óránk témája a célok kitűzése és elérése volt. A téma feldolgozásában a közös beszélgetések, olvasmányok, tanulmányainkból való példák segítettek. Első feladatunk tisztázni, hogy mi is az a cél, majd ezután példákat mondunk. Január lévén megbeszéltük az újévre vonatkozó rövid- és hosszútávú terveket, és hogy ezeket hogyan tudják elérni a gyerekek. A fiúk már tudják, hogy egy-egy cél eléréséhez bizony rögös út vezet, de nem csak a cél a boldogító, hanem az is, ahogy elértük.