Egy időkapszulát készített az 5.b osztály. Hosszas beszélgetés után a gyerekeim megfogalmazták, hogy most, ötödikben hol tartanak, mik a jellemző tulajdonságaik, és mit szeretnének elérni nyolcadikra. Mi egy kicsit hosszabb távon gondolkodtunk. A megfogalmazott kis irományok bekerültek az üvegtátolóba, amit 3 év múlva nyitunk ki!
Célok kitűzése és elérése
Egy időkapszulát készített az 5.b osztály. Hosszas beszélgetés után a gyerekeim megfogalmazták, hogy most, ötödikben hol tartanak, mik a jellemző tulajdonságaik, és mit szeretnének elérni nyolcadikra. Mi egy kicsit hosszabb távon gondolkodtunk. A megfogalmazott kis irományok bekerültek az üvegtátolóba, amit 3 év múlva nyitunk ki!
Egy időkapszulát készített az 5.b osztály. Hosszas beszélgetés után a gyerekeim megfogalmazták, hogy most, ötödikben hol tartanak, mik a jellemző tulajdonságaik, és mit szeretnének elérni nyolcadikra. Mi egy kicsit hosszabb távon gondolkodtunk. A megfogalmazott kis irományok bekerültek az üvegtátolóba, amit 3 év múlva nyitunk ki!
Egy időkapszulát készített az 5.b osztály. Hosszas beszélgetés után a gyerekeim megfogalmazták, hogy most, ötödikben hol tartanak, mik a jellemző tulajdonságaik, és mit szeretnének elérni nyolcadikra. Mi egy kicsit hosszabb távon gondolkodtunk. A megfogalmazott kis irományok bekerültek az üvegtátolóba, amit 3 év múlva nyitunk ki!
A gyerekek nagyon szép pozitív gondolatokat hoztak. A foglalkozás során biztatták egymást arra, hogy az életet pozitívan éljék.
Nyíregyházi Móricz Zsigmond Általános Iskola Kertvárosi Tagintézménye
Célok kitűzése és elérése
A gyerekekkel az új év alkalmából átbeszéltük, hogy kinek mi lesz a célja ebben az évben.
Majd kiszínezték a céluk szimbólumát a munkafüzetből és felragasztották a Boldogvár című meséhez készített vár falaira.
Mindenki elkészítette saját Boldogvárár és belerajzolhatta magát.
Tisztelt Boldogságprogram!
Ebben a hónapban a gyerekekkel közös és egyéni célokat tűztünk ki. Megbeszéltük, hogy ki mit szeret csinálni. Ki milyen órán, foglalkozáson szeret részt venni. Igyekszik majd mindenki magához képest jobban tanulni, figyelni az órákon és elkészíteni a házi feladatot a napköziben.
Tisztelt Boldogságprogram!
Ebben a hónapban a gyerekekkel közös és egyéni célokat tűztünk ki. Megbeszéltük, hogy ki mit szeret csinálni. Ki milyen órán, foglalkozáson szeret részt venni. Igyekszik majd mindenki magához képest jobban tanulni, figyelni az órákon és elkészíteni a házi feladatot a napköziben.
Tisztelt Boldogságprogram!
Ebben a hónapban a gyerekekkel közös és egyéni célokat tűztünk ki. Megbeszéltük, hogy ki mit szeret csinálni. Ki milyen órán, foglalkozáson szeret részt venni. Igyekszik majd mindenki magához képest jobban tanulni, figyelni az órákon és elkészíteni a házi feladatot a napköziben.