Olyan szupererőre lenne szükségük a gyerekeknek, amellyel főleg másokon tudnak segíteni.Többen szeretnének állatorvosok lenni, szupererőnek azt a tulajdonságot választanák, hogy minden állatot megtudjanak gyógyítani.A titkosügynök szeretne láthatatlanná válni, hogy könnyen leleplezze a rosszakat. A világutazó egy pillanat alatt tudna egyik helyről a másik teleportálni.Az autóversenyző gyorsaságot szeretne, az építész jó ötleteket, a rendőr és a TEK-es gyorsaságot és bivalyerőt.A balerinák vékonyságot , hajlékonyságot szeretnének.
Célok kitűzése és elérése
Szilvási Általános Iskola Felsőszilvási Általános Iskolája
Olyan szupererőre lenne szükségük a gyerekeknek, amellyel főleg másokon tudnak segíteni.Többen szeretnének állatorvosok lenni, szupererőnek azt a tulajdonságot választanák, hogy minden állatot megtudjanak gyógyítani.A titkosügynök szeretne láthatatlanná válni, hogy könnyen leleplezze a rosszakat. A világutazó egy pillanat alatt tudna egyik helyről a másik teleportálni.Az autóversenyző gyorsaságot szeretne, az építész jó ötleteket, a rendőr és a TEK-es gyorsaságot és bivalyerőt.A balerinák vékonyságot , hajlékonyságot szeretnének.
Szilvási Általános Iskola Felsőszilvási Általános Iskolája
Olyan szupererőre lenne szükségük a gyerekeknek, amellyel főleg másokon tudnak segíteni.Többen szeretnének állatorvosok lenni, szupererőnek azt a tulajdonságot választanák, hogy minden állatot megtudjanak gyógyítani.A titkosügynök szeretne láthatatlanná válni, hogy könnyen leleplezze a rosszakat. A világutazó egy pillanat alatt tudna egyik helyről a másik teleportálni.Az autóversenyző gyorsaságot szeretne, az építész jó ötleteket, a rendőr és a TEK-es gyorsaságot és bivalyerőt.A balerinák vékonyságot , hajlékonyságot szeretnének.
Szilvási Általános Iskola Felsőszilvási Általános Iskolája
Olyan szupererőre lenne szükségük a gyerekeknek, amellyel főleg másokon tudnak segíteni.Többen szeretnének állatorvosok lenni, szupererőnek azt a tulajdonságot választanák, hogy minden állatot megtudjanak gyógyítani.A titkosügynök szeretne láthatatlanná válni, hogy könnyen leleplezze a rosszakat. A világutazó egy pillanat alatt tudna egyik helyről a másik teleportálni.Az autóversenyző gyorsaságot szeretne, az építész jó ötleteket, a rendőr és a TEK-es gyorsaságot és bivalyerőt.A balerinák vékonyságot , hajlékonyságot szeretnének.
Az Eszterlánc csoportban resztoratív körben beszélgettünk arról, hogy kinek, milyen céljai vannak. A gyerekek sok dolgot említettek, pl: van aki fogorvos szeretne lenni, van aki szeretne szépen rajzolni, stb. Megbeszéltük azt is, hogy ezek eléréséhez, milyen akadályokat kell legyőzni.
A téma feldolgozásához megnéztük a pingvin és a strucc történetét a számítógépen, majd meghallgathatták Bezzeg Andrea: Boldogvár című meséjét.
A gyerekeknek fontos feladatuk volt a héten, hiszen levélben kért tőlük segítséget egy királykisasszony, akit bezárva tartottak egy hatalmas várban. Akkor szabadulhat ki, ha a gyerekek végrehajtják a feladatokat, amit a levél tartalmaz, pl. Varázsigét kellett közösen költeni és megtanulni, alagúton, hídon átkelni, magasan dobni át egy karikán, stb. A gyerekek nagyon élvezték a feladatokat és szurkoltak egymásnak, hogy mindenkinek sikerüljön végrehajtani. Nagyon örültek, mikor a királylány kiszabadult és nagyon büszkék voltak, hogy sikerült minden akadályt legyőzniük.
Jármi-Papos-Őr Általános Iskola Őri Bibó István Tagintézménye
A januári hónap boldogságóráin a célok kitűzéséről és eléréséről beszélgettünk a gyerekekkel. Minden órát játékkal kezdtük (Rend a lelke!, Befogadó fogó, Fagyott babzsák, Igen! Nem! De! Csak azért is!). Megnéztük a Dugattyú c. animációs kisfilmet, majd beszélgettünk arról, hogy milyen célok motiválhatták a szereplőket, ütköztették érveiket is. A Mi leszek, ha nagy leszek? c. feladatnál lerajzolták, hogy a képzeletbeli szuperejüket mire használnák fel. Tetszőleges technikával mindenki elkészítette saját űrhajóját, majd közösen is egyet, és beledobták a kis papírra leírt teljesíthető céljaikat. Végül meghallgatták Veronika Összevisszaországban c. meséjének részletét is. Csoportmunkában eljátszottuk a Füllentős. c. játékot. Beszélgettünk a rendetlenség hátrányáról és a rend előnyéről is. Az órákat mindig a hónap dalának meghallgatásával, koreográfiával zártuk.
Ay ember csak ott ér el valamit,ahol ö maga hisz a saját erejében.
,,Ha egy szakma életformává válik,akkor a mesterségböl müvészet.,,
Shevelev I.
Ay ember csak ott ér el valamit,ahol ö maga hisz a saját erejében.
,,Ha egy szakma életformává válik,akkor a mesterségböl müvészet.,,
Shevelev I.
Ay ember csak ott ér el valamit,ahol ö maga hisz a saját erejében.
,,Ha egy szakma életformává válik,akkor a mesterségböl müvészet.,,
Shevelev I.
Készítettünk egy űrhajót színes papírból. Leírtuk a februárban megvalósítandó céljainkat egy lapra. Ezt beletettük az űrhajóba, aktiváltuk a rakétát és kilőttük. Februárban majd a megküzdési stratégiákkal és tetteinkkel segítjük céljaink megvalósulását.