Az új év kezdete rengeteg cél kitűzését tette lehetővé.
Egy lapbookot készítettünk a gyerekekkel, melyben összegyűjtötték az évre vonatkozó céljaikat. Megbeszéltük, hogy mit szeretnének tenni céljaik eléréséért.
Célok kitűzése és elérése
Az új év kezdete rengeteg cél kitűzését tette lehetővé.
Egy lapbookot készítettünk a gyerekekkel, melyben összegyűjtötték az évre vonatkozó céljaikat. Megbeszéltük, hogy mit szeretnének tenni céljaik eléréséért.
Az új év kezdete rengeteg cél kitűzését tette lehetővé.
Egy lapbookot készítettünk a gyerekekkel, melyben összegyűjtötték az évre vonatkozó céljaikat. Megbeszéltük, hogy mit szeretnének tenni céljaik eléréséért.
Az új év kezdete rengeteg cél kitűzését tette lehetővé.
Egy lapbookot készítettünk a gyerekekkel, melyben összegyűjtötték az évre vonatkozó céljaikat. Megbeszéltük, hogy mit szeretnének tenni céljaik eléréséért.
Az új év kezdete rengeteg cél kitűzését tette lehetővé.
Egy lapbookot készítettünk a gyerekekkel, melyben összegyűjtötték az évre vonatkozó céljaikat. Megbeszéltük, hogy mit szeretnének tenni céljaik eléréséért.
A foglalkozàsnak köszönhetôen, elkülönítettük a cèljainkat a vàgyainktól. A mozgàsos relaxgyakorlat, zenère törtènô együtt mozgàs erôsítette a közös jàtèk, tànc pozitív hatàsait. Az erkölcsi èrzèket fejlesztô Boldogsàgvàr mese segítsègèvel a gyermekekben kèpzelôerejük, fantaziàjuk fejlôdhetett. Mindenki megtalàlta sajàt cèljàt. Boldogsàgvàrunk egy újabb csodàs szinttel emelkedett.
Félévzáráskor beszélgettünk a következő félév céljairól és a célokhoz vezető utakról. A beszélgetés közben könyvjelzőt készítettünk gumiból és posztóból. nemzeti színű virágokat vágtunk ki és felragasztottuk kartonra, majd két lyukon gumit fűztünk bele. Az óra nagy örömünkre szolgált.
ÚJ ÉV, ÚJ CÉLOK, ÚJ KIHÍVÁSOK, TERVEINK
Az első Bolodgságórás foglalkozást az előző „ÉV” (szeptembertől – decemberig) összegzésével, értékelésével kezdtük. Felidéztük a december hónap eseményeit, melyek mind „boldog”- tevékenységek voltak, hiszen vagy saját magunk, vagy mások örömére tettük.
A két fő feladatunk volt:
1. Célok kitűzése a tanév további időszakára
2. „Meglepem a családom” c. feladat, mely szintén célkitűzéseket tartalmaz
Mindkét feladatot rajzban rögzítettük és hosszasan tárgyaltuk a megvalósításhoz vezető utat, megoldandó feladatokat.
Decemberben „találkoztunk” egy facebook-bejegyzéssel, mely egy érdekes és példaértékű embert mutatott be. Célunk volt, hogy megismerkedjünk az általa megálmodott és kidolgozott programmal.
„Sütni Jó Alapítvány” – Sütni jó program a Prügyi Móricz Zsigmond Általános Iskolában
Az ÉLET időnként utamba sodor érdekes EMBEREKET. Útjaink keresztezik egymást. Ezek nem véletlenek, kellett hogy találkozzunk. 🙏🥰🍀
A Sütni Jó Alapítvány megálmodója és alapítója – Galamb Alex – példaértékű tevékenységét néhány mondatban és képekben szeretném bemutatni:
„Azt gondolom, mindenki jó valamiben, legyen az roma vagy nem roma! Csak meg kell találni miben. És ha megvan, csak egy a dolgunk küzdeni kell érte, hogy maradjon is meg!
… igenis van kiút a szegénységből! A megoldást elsősorban magunkban kell keresnünk, de persze nem árt, ha kapunk külső segítséget.
„Szeretnék nekik irányt mutatni és lehetőséget adni” – mondja ezt Alex, a roma pék, aki a szakmát szeretné bemutatni, illetve a lehetőséget felkínálni a „kitörésre” a szegénységből.
Alex 2020. január 27-én látogatott el hozzánk és tanítványaim nagy örömére bevezette őket a sütés világába! 🙂
A Boldogságóra kézikönyv ajánlása alapján /- némi változtatással/: egy maci plüssfigura hazatérése a cél, különböző feladatok végrehajtásával, térkép alapján.
Hogyan állítanak célt maguk elé, és küzdenek, hogy azt el is érjék az 1.k osztály diákjai? Milyen céljai lehetnek egy kisiskolásnak? Erről beszélgettünk, és közös célokat tűztük ki, majd mindenki elkészítette a saját kis jövőbe látó képmását. Aztán kértem a gyerekeket, hogy csukják be a szemüket, és gondoljanak arra, mit szeretnének elérni, mi az álmuk. Zárásként táncoltunk egyet Bella „Van nekem egy álmom” zenéjére.