A elsősök figyelemfelhívó plakátot készítettek. Tiltó és felszólító mondatokat fogalmaztak meg Földünk védelmére. Megismerkedtek Glóbival, aki a Föld bolygóról mesél.
Célok kitűzése és elérése
A elsősök figyelemfelhívó plakátot készítettek. Tiltó és felszólító mondatokat fogalmaztak meg Földünk védelmére. Megismerkedtek Glóbival, aki a Föld bolygóról mesél.
Varázshópelyhek táncoltak a csoportunkban, melyekből többet is betudtunk lélegezni. Ennek az élménynek a hatására, csodaszép alkotások születtek, az elérendő céljaink megvalósítását megcélozva.
Stratégiánk: Mit karok elérni és HOGYAN?
1. TERV
2. A TERVÜNK BEMUTATÁSA
3. A VÁRHATÓ ELŐNYÖKRE ÖSSZPONTOSÍTUNK
4. A RÉSZCÉLOK UTÁN JÁR A JUTALOM
5. NAPLÓ VEZETÉS A CÉLUNKRÓL
Fontos a csapat összetartása, a közös munka, az együttműködés, az egymásra figyelés.
Beszélgettünk a gyerekekkel, hogy kinek milyen dolgok segítenek a céljai elérésében, illetve egyáltalán abban, hogy kedve legyen bármit is végégcsinálni. A gyerekek sok motivációs idézetet írtak és rajzoltak. Néhány alkotás ezek közül nagyon dekoratív lett.
Báthory István Általános Iskola
A rajzpályázaton kiemelt díjat kapott Nagy Dorka Laura 4.c osztályos tanuló.Különdíjat Novák Áron, Horváth Anna Martina és Salamon Fruzsina 4.c osztályos diákok kaptak.
Báthory István Általános Iskola
Az első C osztály elkészítette a Föld leporellóját, kézműveskedtek. Mesét hallgattak a Föld megmentéséről. Vetélkedő és interaktív feladatokon keresztül bizonyították tudásukat, hogy miként járulhatnak hozzá a fenntartható fejlődéshez.
A másodikosok figyelemfelhívó plakátot készítettek csoportmunkában. Tiltó és felszólító mondatokat fogalmaztak meg Földünk védelmére. Megismerkedtek Glóbival, aki a Föld bolygóról mesél. Beszélgettek a rovarok szerepéről és hasznáról, majd katicabogarakat hajtogattak.
A harmadikos kismadarak a Föld napjának történetével ismerkedtek. Nagy beszélgetések zajlottak, okos gondolatok fogalmazódtak meg: erdőirtás, talaj és vízszennyezés, szmog, elsivatagosodás. Mindezeket a kifejezéseket járták körbe, majd kézműves foglalkozás keretében illusztrálták is a tanultakat.
A negyedikesek IKT eszközöket, alkalmazásokat használtak ma. Megtanultak szófelhőket készíteni, Kahoot kvízzel játszottak. Világító földgömb segítségével tanulmányozták a földrészeket, elhelyezkedésüket. Délután só-liszt gyurma érmet formáztak, festettek, plakátot rajzoltak.
Báthory István Általános Iskola
A 7.a és 7.c osztály a Szakma-Sztár Fesztiválon járt. A Hungexpo területén megrendezett, továbbtanulást elősegítő színes és gazdag program keretén belül tanulóink megismerkedhettek a különböző szakmák és munkahelyek kínálta lehetőségekkel.
Nagyszerű élmény volt!