Egy játékkal mutattuk be hogy addig építjük fel acélunkat, addig gyakoroljuk, amíg el nem érjük! A videón a siker látható, A másik feladat az volt, hogy az osztály beszélt a meditációról és a nyugalomról, az volt a célunk, hogy mindenkinek legyen egy nyugalmat szinbolizáló Buddhája, ezt készítettük el és festettük ki. Emellett lehetett más szimbolumokat is választani, mint szív!
Célok kitűzése és elérése
Tegeződés, nem tegeződés?
A gyerekek főleg a tegeződést ismerik.
Gyakorlatokkal tanultuk a különböző köszönési formákat. Célunk, hogy szituációnak megfelelően jól alkalmazzuk ezeket.
Boldogan köszöntjük egymást.
Tervezd el a céljaidat, az elérésükhöz szükséges lépéseket és tegyél meg mindent!
Csik Ferenc Általános Iskola és Gimnázium
A 4 évfolyamon is kitűzték a gyerekek a 2021/22-es tanévük céljait és megbeszélték, hogy hogyan tudják elérni azokat.
Csik Ferenc Általános Iskola és Gimnázium
A januári boldogságórákon a gyerekekkel a célok kitűzésének fontosságáról beszélgettünk. A gyerekek közösen megbeszélték, hogy milyen célokat szeretnének elérni a tanulásban és a sportban a tanév végéig. Megbeszéltük, hogy mi a különbség a vágy és a cél között és azt is, hogy milyen kis lépéseket tehetünk meg, hogy a céljainkat elérjük. A gyerekek színeztek és alkotásukba beleírták az idei tanév fontos céljait.
Mi osztályfőnöki órán átbeszéltük a célok fontosságát az életben. Megtárgyaltuk, hogy vannak rövid-, közép-, és hosszútávú célok, melyekkel lehet tudatosabban is tervezni életünket és hivatkoztunk az első osztályfőnöki órán (és boldogságórán) létrehozott időkapszulára is, melybe a céljainkat és beleírtuk még szeptemberben.
Az óra végén a diákok egy része felírta céljait az interaktív táblára.
Beszélgettünk a rövid és a hosszabb céljairól is a gyerekeknek. Játszottunk különböző foglalkozásokkal kapcsolatban. (Melyik foglalkozáshoz melyik eszköz tartozik?) Majd mindenki lerajzolta, hogy mi szeretne lenni, ha nagy lesz.