Egy tanuló jó cselekedete – rajz

Tarcali Klapka György Általános Iskola
Egy tanuló jó cselekedete – rajz
Tarcali Klapka György Általános Iskola
Egy tanuló jó cselekedete – Rajz – kép
Tarcali Klapka György Általános Iskola
Egy tanuló rajzban és írásban – jó cselekedet
Talán ez a feladat volt a legkedvesebb és legsikeresebb a diákok körében. Azt gondolom ehhez a karácsony közeledtének és hangulatának is köze van. Az adventi kalendárium elkészítése valamint a jó cselekedetek számbavétele nem okozott problémát.
Sennyey Elza Általános Iskola Mándok
Sokan már karácsony előtt feldíszítik karácsonyfájukat. Mi is így döntöttünk. Adventi jó cselekedetekkel akartuk feldíszíteni a mi fánkat. Összegyűjtöttük a jó cselekedeteket, amelyekkel szebbé tehetjük saját és szeretteink ünnepét. Közösen megfestettük a karácsonyfánkat, majd gyertyákba írta minden gyerek az általa választott jó cselekedetet, amelynek gyakorlására különösen figyel adventben. A szépen kiszínezett gyertyácskánkat feltettük a fára.
Nyíregyházi MZSÁI. Kertvárosi Tagintézménye
Sok-sok jó cselekedeteink közül néhányat nap, mint nap gyakoroljuk. Az általunk rajzolt képekkel mutatjuk be most ezeket!
fábiánsebestyéni arany jános óvoda,közművelődési intézmény és könyvtár
Zenehallgatással kezdtük a téma feldolgozását, majd az Amáliáról szóló mesét ismerhették meg a gyerekek. A csoport többsége átérezte a mese mondanivalóját: a jó és a rossz cselekedetek súlyát. Sokan elmesélték saját élményeiket, cselekedeteiket, ami főleg a családdal kapcsolatos volt. A szüleik részére díszítettek, színeztek egy szívecskét, amellyel megköszönhetik azt asok jót, amit kaptak eddig tőlük.
A foglalkozás elején kértem a tanulókat, gondolják végig, mikor történt velük olyan, amikor boldognak érezték magukat egy-egy apró jó cselekedet után, vagy jól esett nekik, amikor velük tettek jót. Sajnos volt két diák, aki azt mondta, hogy vele ilyen még nem történt. Ezután a „Mennyire vagy segítőkész másokkal? /75. old/tesztet töltöttük ki, aki k 60 pontnál kevesebbet ért el, kértem gondolja végig, mit tehetne mások segítésére, és ez neki miért lehet jó. A foglalkozás végén felolvastuk a Jó cselekedet listát, kértem mindenkit próbáljon ezekhez hasonló minél többet megvalósítani, hiszen az „apró dolgok változtatják meg a világot”.