Konyári Óvoda és Bölcsőde
Maci csoport
A december hónap, az adventi időszak még a megszokottnál is több alkalmat adott arra, hogy „jó cselekedeteinkkel” örömöt szerezzünk másoknak és magunknak. A szülőknek és a közös karácsonyfára készült díszek és angyalkák alkotása közben mindenki átérezhette az ajándékozás izgalmát, örömét. Megtapasztalhatták azt, hogy nemcsak kapni, de adni is jó.
Boldogító jó cselekedetek
Mézeskalács sütést szereztünk szülőkkel, nagyszülőkkel közösen. A munkálkodást tündér-melegedővel kezdtük. Picit átírtuk, a lábunkat és karunkat maszíroztuk meg. A tevékenységen több generáció is részt vett, és minden korosztály kedvenc karácsonyi dalát közösen is elénekeltük.
A szeret ünnepére hangolódva családi képekről beszélgettünk. Megbeszéltük, hogy milyen cselekedetekkel tehetjük boldoggá egymást, és közben megépítettük együtt a tündérfalut.
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂