Karácsony közeledtével egyre nagyobb hangsúlyt kapott a jótett.Előzetes feladatként a gyerekeknek titokban valakinek a részére jót kellett cselekedniük. aranyosak voltak, amikor beszámoltak a ,,meglepetésekről”. Beszélgettünk arról, hogy milyen érzés másokat boldoggá tenni. Meghallgattuk és énekeltük a hónap dalát. Elmeséltem nekik a hónap meséjét (A kőleves). A mese átbeszélése után beszélgettünk a segítő mesehősökről, illetve arról, hogy ki milyen jótettet tenne, ha szuper ereje lenne. Kiszínezték az ábrán, hogy mire van valakinek szüksége ahhoz, hogy jót tudjon tenni. Tetszett nekik a ,,SEGÍTS” szónak a betűivel alkotott jócselekedetek. Az óra végét lazító meditációval zártuk egy képzeletbeli utazással.
Boldogító jó cselekedetek
Karácsony közeledtével egyre nagyobb hangsúlyt kapott a jótett.Előzetes feladatként a gyerekeknek titokban valakinek a részére jót kellett cselekedniük. aranyosak voltak, amikor beszámoltak a ,,meglepetésekről”. Beszélgettünk arról, hogy milyen érzés másokat boldoggá tenni. Meghallgattuk és énekeltük a hónap dalát. Elmeséltem nekik a hónap meséjét (A kőleves). A mese átbeszélése után beszélgettünk a segítő mesehősökről, illetve arról, hogy ki milyen jótettet tenne, ha szuper ereje lenne. Kiszínezték az ábrán, hogy mire van valakinek szüksége ahhoz, hogy jót tudjon tenni. Tetszett nekik a ,,SEGÍTS” szónak a betűivel alkotott jócselekedetek. Az óra végét lazító meditációval zártuk egy képzeletbeli utazással.
Karácsony közeledtével egyre nagyobb hangsúlyt kapott a jótett.Előzetes feladatként a gyerekeknek titokban valakinek a részére jót kellett cselekedniük. aranyosak voltak, amikor beszámoltak a ,,meglepetésekről”. Beszélgettünk arról, hogy milyen érzés másokat boldoggá tenni. Meghallgattuk és énekeltük a hónap dalát. Elmeséltem nekik a hónap meséjét (A kőleves). A mese átbeszélése után beszélgettünk a segítő mesehősökről, illetve arról, hogy ki milyen jótettet tenne, ha szuper ereje lenne. Kiszínezték az ábrán, hogy mire van valakinek szüksége ahhoz, hogy jót tudjon tenni. Tetszett nekik a ,,SEGÍTS” szónak a betűivel alkotott jócselekedetek. Az óra végét lazító meditációval zártuk egy képzeletbeli utazással.
Karácsony közeledtével egyre nagyobb hangsúlyt kapott a jótett.Előzetes feladatként a gyerekeknek titokban valakinek a részére jót kellett cselekedniük. aranyosak voltak, amikor beszámoltak a ,,meglepetésekről”. Beszélgettünk arról, hogy milyen érzés másokat boldoggá tenni. Meghallgattuk és énekeltük a hónap dalát. Elmeséltem nekik a hónap meséjét (A kőleves). A mese átbeszélése után beszélgettünk a segítő mesehősökről, illetve arról, hogy ki milyen jótettet tenne, ha szuper ereje lenne. Kiszínezték az ábrán, hogy mire van valakinek szüksége ahhoz, hogy jót tudjon tenni. Tetszett nekik a ,,SEGÍTS” szónak a betűivel alkotott jócselekedetek. Az óra végét lazító meditációval zártuk egy képzeletbeli utazással.
Karácsony közeledtével egyre nagyobb hangsúlyt kapott a jótett.Előzetes feladatként a gyerekeknek titokban valakinek a részére jót kellett cselekedniük. aranyosak voltak, amikor beszámoltak a ,,meglepetésekről”. Beszélgettünk arról, hogy milyen érzés másokat boldoggá tenni. Meghallgattuk és énekeltük a hónap dalát. Elmeséltem nekik a hónap meséjét (A kőleves). A mese átbeszélése után beszélgettünk a segítő mesehősökről, illetve arról, hogy ki milyen jótettet tenne, ha szuper ereje lenne. Kiszínezték az ábrán, hogy mire van valakinek szüksége ahhoz, hogy jót tudjon tenni. Tetszett nekik a ,,SEGÍTS” szónak a betűivel alkotott jócselekedetek. Az óra végét lazító meditációval zártuk egy képzeletbeli utazással.
Karácsony közeledtével egyre nagyobb hangsúlyt kapott a jótett.Előzetes feladatként a gyerekeknek titokban valakinek a részére jót kellett cselekedniük. aranyosak voltak, amikor beszámoltak a ,,meglepetésekről”. Beszélgettünk arról, hogy milyen érzés másokat boldoggá tenni. Meghallgattuk és énekeltük a hónap dalát. Elmeséltem nekik a hónap meséjét (A kőleves). A mese átbeszélése után beszélgettünk a segítő mesehősökről, illetve arról, hogy ki milyen jótettet tenne, ha szuper ereje lenne. Kiszínezték az ábrán, hogy mire van valakinek szüksége ahhoz, hogy jót tudjon tenni. Tetszett nekik a ,,SEGÍTS” szónak a betűivel alkotott jócselekedetek. Az óra végét lazító meditációval zártuk egy képzeletbeli utazással.
Karácsony közeledtével egyre nagyobb hangsúlyt kapott a jótett.Előzetes feladatként a gyerekeknek titokban valakinek a részére jót kellett cselekedniük. aranyosak voltak, amikor beszámoltak a ,,meglepetésekről”. Beszélgettünk arról, hogy milyen érzés másokat boldoggá tenni. Meghallgattuk és énekeltük a hónap dalát. Elmeséltem nekik a hónap meséjét (A kőleves). A mese átbeszélése után beszélgettünk a segítő mesehősökről, illetve arról, hogy ki milyen jótettet tenne, ha szuper ereje lenne. Kiszínezték az ábrán, hogy mire van valakinek szüksége ahhoz, hogy jót tudjon tenni. Tetszett nekik a ,,SEGÍTS” szónak a betűivel alkotott jócselekedetek. Az óra végét lazító meditációval zártuk egy képzeletbeli utazással.
Jézuska csodás baba házzal lepte meg a csoportot. Igen ám, de ezt a házat össze is kell szerelni. Nálunk már elkészült ez a babaház, gondoltam segítek. Ez adta az ötletet a mai közös tevékenységhez. Közösen ötlöttük ki mi hová tartozik, összedolgoztunk, csavartunk és jókat beszélgettünk arról, milyen jó segíneni egymásnak, meghallgatni a másik ötletét. Nagyokat nevettünk az élmények meghallgatása alatt és énekeltünk: Épít a mester egy kis házat. Boldogan vették birtokba a kicsinyek az elkészült remekművet. Megköszönték a segítséget és ígérték, hogy ők is így tesznek majd másokkal.
Jézuska csodás baba házzal lepte meg a csoportot. Igen ám, de ezt a házat össze is kell szerelni. Nálunk már elkészült ez a babaház, gondoltam segítek. Ez adta az ötletet a mai közös tevékenységhez. Közösen ötlöttük ki mi hová tartozik, összedolgoztunk, csavartunk és jókat beszélgettünk arról, milyen jó segíneni egymásnak, meghallgatni a másik ötletét. Nagyokat nevettünk az élmények meghallgatása alatt és énekeltünk: Épít a mester egy kis házat. Boldogan vették birtokba a kicsinyek az elkészült remekművet. Megköszönték a segítséget és ígérték, hogy ők is így tesznek majd másokkal.
Jézuska csodás baba házzal lepte meg a csoportot. Igen ám, de ezt a házat össze is kell szerelni. Nálunk már elkészült ez a babaház, gondoltam segítek. Ez adta az ötletet a mai közös tevékenységhez. Közösen ötlöttük ki mi hová tartozik, összedolgoztunk, csavartunk és jókat beszélgettünk arról, milyen jó segíneni egymásnak, meghallgatni a másik ötletét. Nagyokat nevettünk az élmények meghallgatása alatt és énekeltünk: Épít a mester egy kis házat. Boldogan vették birtokba a kicsinyek az elkészült remekművet. Megköszönték a segítséget és ígérték, hogy ők is így tesznek majd másokkal.