
Az optimizmus gyakorlása


Az optimista gondolkodás gyakorlása céljából először meghatároztuk az optimizmust, összehasonlítottuk a pesszimizmussal. Elolvastuk, megbeszéltük a hónap meséjét, különböző helyzetekben drámajátékkal jelenítettük meg az optimizmus gyakorlását, majd lerajzoltuk, ábrázoltuk Vidám falut és Szomorú falut, sőt Örömfalvát is. Jó móka volt minden tevékenység!
Egész hónapban az optimizmusról szóltak a Boldogságóráink,foglalkozásaink..A forgatókönyv szerint beszélgettünk erről,miért jobb pozitívan állni mindenhez.Többször meghallgattuk az Optimista gyerek vagyok c.számot,amit nagyon megszerettünk.Táncoltunk,nagyokat nevettünk.Rajzoltak,optimista történeteket írtak a gyerekek szüleik segítségével.Boldogságtollakat,ceruzákat készítettünk.Az optimista történeteket olvasva kicsit elszorult a szívem,mert -bár tudom,a szülők is segítettek,-úgy éreztem,érdemes volt elkezdeni a Boldogságprogramot.
Jobb velünk a világ:-)
Fekete István Általános Iskola 3.b
Dombóvári József Attila Általános Iskola
Nagyon kellemes időt töltöttünk el a téma feldolgozása alatt.A csendesebb gyermekek is megnyíltak, sokat nevettünk, mókáztunk a fotók és a videó készítése közben.A szülőket is bevontam egy kis titkos meglepetéssel a gyermekeiknek . Csupa pozitív, megerősítő gondolatot üzentek Nekik.Mindenki arcára jóleső meglepetés ült ki, de nyilvánosan felolvasni ketten vállalták az üzenetet.Szokatlan volt szembesülni a dicsérő szavakkal, többet, még többet kell ezt tennünk.
Prtezné Wadl Ildikó o.f.
A kerékpározás kezdeti nehézségei és annak leküzdése. A kezdeti kudarcból hogyan lehet sikert kovácsolni.
A kerékpározás nehézségei és azok leküzdése. Hogyan sikerült a kezdeti kudarcból nagy sikert kovácsolni.