A 2. osztályos Emma segített meggyógyítani beteg barátnőjét. Optimizmus, barátság, segítségnyújtás, önzetlenség, hála…. egy képregényben.

Bakonycsernyei Általános Iskola és AMI
A 2. osztályos Emma segített meggyógyítani beteg barátnőjét. Optimizmus, barátság, segítségnyújtás, önzetlenség, hála…. egy képregényben.
Bakonycsernyei Általános Iskola és AMI
Kis tanítványom, Márk, nagyon komolyan vette az ehavi feladatokat is. Minden nap lejegyzett egy apró örömöt: nyertek három meccset, gyorsan megtanulta Petőfi költeményét, az „Itt van az ősz”-t, szerepelt osztálytársaival a templomban, sőt sikeresen elkapott egy ritka Pokemont. Legjobban mégis optimista képregénye tetszett a „megúszásról” :). Büszke vagyok a kitartására!
Székesfehérvári Kossuth Lajos Általános Iskola
Nagyon tetszett a gyerekeknek ez a téma.A dalt sokszor meghallgattuk!
II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola és Alapfokú Művészeti iskola
Nagy izgalommal készültek a képregények. Ez a feladat nagyon tetszett a gyerekeknek, nagyon sok megerősítést kaptak.
Az őszi időszakban gyakran betegszenek meg a gyerekek. Nem kerülte el a mi ovinkat sem a sokféle vírus. Kolléganőimmel összefogva kis színjátékot adtunk elő a gyerekeknek. A történetet aszerint építettem fel, hogy az optimizmus, mint a gyógyulás folyamatának katalizátora volt jelen. 3-4 éves gyermekek részére talán így válik érthetővé az optimizmus fogalma.
CSTÁI Piroskavárosi Általános Iskola
Minden rosszban van valami jó. A hibáinkból tanulunk.
Kazincbarcikai Pollack Mihály Általános Iskola Árpád Fejedelem Tagiskola
A BOLDOGSÁGÓRA PROGRAM októberi témája „Az optimizmus gyakorlása” volt.
Az 1.a és az 1.b osztályos diákok erkölcstan órán dolgozták fel az új témakört.
Az első foglalkozás elején egy mesét hallgattak meg a szomorúságról, a vidámságról és a reményről. Nagyon tetszett nekik a történet, figyelmesen hallgatták. Miután megbeszéltük, hogy kik voltak a szereplők, miről szólt a cselekmény, megvitattuk, hogy mit is jelent az optimizmus kifejezés, milyen a bizakodó, derűlátó ember.
A gyermekek lelkesen jelentkeztek, hogy elmondják, hogy az ő életükben mi volt az a szomorú eset, ami később jóra fordult, mi volt az a probléma, ami a nap végére megoldódott. Ezeket az élethelyzeteket rajzolták le képregény formájában.
A második foglalkozás végén szituációs játékot játszottak, amit nagyon élveztek. Közösen levonták a tanulságot: MINDENRE VAN MEGOLDÁS! 🙂
Kazincbarcikai Pollack Mihály Általános Iskola Árpád Fejedelem Tagiskola
A BOLDOGSÁGÓRA PROGRAM októberi témája „Az optimizmus gyakorlása” volt.
Az 1.a és az 1.b osztályos diákok erkölcstan órán dolgozták fel az új témakört.
Az első foglalkozás elején egy mesét hallgattak meg a szomorúságról, a vidámságról és a reményről. Nagyon tetszett nekik a történet, figyelmesen hallgatták. Miután megbeszéltük, hogy kik voltak a szereplők, miről szólt a cselekmény, megvitattuk, hogy mit is jelent az optimizmus kifejezés, milyen a bizakodó, derűlátó ember.
A gyermekek lelkesen jelentkeztek, hogy elmondják, hogy az ő életükben mi volt az a szomorú eset, ami később jóra fordult, mi volt az a probléma, ami a nap végére megoldódott. Ezeket az élethelyzeteket rajzolták le képregény formájában.
A második foglalkozás végén szituációs játékot játszottak, amit nagyon élveztek. Közösen levonták a tanulságot: MINDENRE VAN MEGOLDÁS! 🙂