Az optimista emberek szemüvege alapján terveztük meg a sajátunkat is. Ezt feltéve mi is derűsebbek lehetünk.

Szentendrei Barcsay Jenő Általános Iskola
Az optimista emberek szemüvege alapján terveztük meg a sajátunkat is. Ezt feltéve mi is derűsebbek lehetünk.
ZAJZONI RAB ISTVÁN KÖZÉPISKOLA
Harmadikos tanítványaim örömmel rajzoltak egy szép, új világot, amelyben:
-a családtagok szeretik egymást, együtt töltik a szabadidőt
-minden családnak van lakása, amelyet szépen berendeznek, a házat rendben tartják
-vannak jó barátok, akik szeretik egymást, együtt mozognak, sportolnak a friss levegőn, csapatban játszanak, jól megértik egymást
-mindenkinek van étele, munkahelye
-jók az emberek egymással, egészségesek
-mindenük megvan, amire szükségük van
-környezetbarát járművekkel közlekednek
-gyönyörű a természet
-tiszta a víz és a levegő
-sok az élőlény
-az állatok barátaink, vigyázunk rájuk, meggyógyítjuk, ha betegek
DE JÓ LENNE ILYEN SZÉP VILÁGBAN ÉLNI!
Várkonyi István Általános Iskola
Kis csapatunkkal felpróbáltuk a szemüveget, mellyel Vidámfalva lakói szemlélik a világot.
Igyekszünk mindig ezen keresztül nézni az élet dolgaira!
Témáját tekintve az egyik legkedvesebb hónapom az október. Elsőskéim szüleik segítségét ( is ) kérve hangolódtak az optimizmusra.Rájöttünk, hogy semmi sem fekete, vagy fehér. Így Ősz-anyó színességével próbáltuk szemléltetni, hogy mennyi szépség, jóság vesz körül bennünket, s keresnünk kell magunk körül állandóan a pirosat, a barnát, a narancsot, a …. Mindannyiunknak további jó Színvadászatot kívánunk!
Temesvár, Bartók Béla Elméleti Líceum
A Boldoságórák októberi témája az optimizmus volt. A foglalkozások során megtanultuk minden helyzetből a legjobbat keresni. Arckifejezéseink megfigyelésével felismertük lelkiállapotunkat, nevetésversennyel mindenki jókedvre derült. A képzeletbeli varázsgömb segítségével betekintettünk optimistán a jövőnkbe.
Villányi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Optimista osztály, optimista tanító néni.
A gyermekekkel optimista varázs szemüveget készítettünk. A foglalkozás elején beszélgettünk az érzésekről, illetve, hogy azt milyen mimikával, testbeszéddel tudjuk kifejezni, mit jelent az, ha szomorúak, vagy rosszkedvűek vagyunk, mit érzünk, és mitől változik, vagy tudjuk megváltoztatni az érzéseinket.
Jó volt hallgatni a gyermekeket, hisz megérezték milyen fontos a másikra való odafigyelés és a lelki segítség. Feltettük az elkészül szemüvegeket és saját maguk fogalmazták meg, hogy lehet a rossz érzéseket, bánatot örömre fordítani.