Váncsodi Mesevilág Óvoda

Dunakeszi Szent István Általános Iskola
Mi mindenben a legjobbat keressük. Ha ezt nem találjuk meg az iskolában , akkor addig megyünk, amíg meg nem találjuk. Például múltkor a színházban leltünk rá.
Dunakeszi, Szent István Általános Iskola 1.b osztálya
A hónap témáját mozgásalapú relaxációs gyakorlatokkal, Tódi törpe varázs-szemüvege című mesével, illetve „varázs-szemüveg” díszítéssel, a vele való játékkal, beszélgetéssel dolgoztuk fel. Az optimista szemüveget felvéve felfedezték a rossz dolgokban is a jót, a pozitívumokat. „Pozitív gyerek vagyok” című dalt többször meghallgattuk, különböző játékos mozgást találtunk ki a dal hallgatása, énekelgetése közben.
Vaskút-Bátmonostor Német Nemzetiségi Óvoda
A gyerekek az érzelmeket ábrázoló vidám figurák segítségével fogalmazták meg saját érzéseiket
A hónap második témája az optimizmus volt.
megbeszéltük az optimista és pesszimista szavak jelentését.
Majd megnéztünk a számomra a legkedvesebb kis videót az optimizmusról.Mindenkinek figyelmébe ajánlom ezt a kedves kis videót.A gyerekek nagyon élvezték.Ezután megbeszéltük a kis film mondanivalóját. Végezetül meghallgattuk a hónap dalát.
Marcali Noszlopy Gáspár Általános és Alapfokú Művészeti Iskola
A mai Boldogság-óra elején páros munkával dolgoztunk egyperces interjú keretében. Padtársuknak mesélték el a gyerekek, mitől féltek vagy aggódtak, amitől nem kellett volna. Az óra második felében nevetésversenyt tartottunk, amit nagyon élveztek.
A „Tökjó-heti” tevékenységeink is alkalmasak voltak az optimizmus gyakorlására. Különösen azt a napot kedvelték a gyerekek, amikor töklámpásokat készítettünk.
A „Meg tudod csinálni, bízom benned!” vagy a „Ki tudom faragni!” optimizmust fejezik ki az elkészült munkáink.