Optimista hozzáállással, igénybe véve a technika adta lehetőségeket, és a kreativitást születtek meg a plakátok „nagyító alatt”. A videók elkészítéséhez az élet adta helyzeteket használtuk fel.

Optimista hozzáállással, igénybe véve a technika adta lehetőségeket, és a kreativitást születtek meg a plakátok „nagyító alatt”. A videók elkészítéséhez az élet adta helyzeteket használtuk fel.
Tinnyei Kossuth Lajos Általános Iskola
Elsőseimmel folytattuk a boldog órákat! Az optimizmus gyakorlása témakörből a nagyító feladatot választottuk.
Marcali Noszlopy Gáspár Általános és Alapfokú Művészeti Iskola
A boldogságprogram keretén belül a második foglalkozás alkalmával az optimizmusról beszélgettünk a második osztályosokkal. Igazán könnyedén idéztek fel egy egy optimista emléket a tanulók. A beszélgetést követően meghallgatták a mellékletben található történetet. A gyerekek ügyesen érzékelték a pesszimista gondolkodásmód hátrányait és könnyedén tudtak pozitív gondolatoka megfogalmazni a történettel kapcsolatosan. A történet után mindenki egy-egy optimista kedves gondolatot fogalmazott meg melyet a virág szirmaira lejegyeztek. Így készülhettek el az \”optimista virágok\”.
Papi Kölcsey Ferenc Általános Iskola Aranyosapáti tagiskolája
Mindig optimistán nézünk a jövőbe.
Dunakeszi Szent István Általános Iskola
Mi mindenben a legjobbat keressük. Ha ezt nem találjuk meg az iskolában , akkor addig megyünk, amíg meg nem találjuk. Például múltkor a színházban leltünk rá.
Dunakeszi, Szent István Általános Iskola 1.b osztálya