Naplóbejegyzés…
Az optimizmus gyakorlása
Az öt (a beszkennelt képen ebből három) csoportmunkában végzett feladatból egy:
Ma kint voltam a margitszigeti gördeszkapályán. Nem sikerült felmennem a rámpán és elestem. Fel akartam mászni, mert hát mégse maradhattam ott. Sokáig próbáltam felmenni, de egyszer sem sikerült. Ám én nem adtam fel, kitartottam. Végül már veszni látszott a remény, de a többi gördeszkás segítette felmászni.
Csurgói Eötvös József Általános Iskola Arany János Általános Iskolája
Minden tanuló azt rajzolta a tablóra,ami szeretne lenni.Reméljük,hogy mindenkinek teljesül az álma!
Az órát a hónap dalának meghallgatásával kezdtük. Utána megbeszéltük, mit jelent az optimizmus. Ezek után felnőtt életükről beszéltünk. Elmondták mivel szeretnének foglalkozni, ha nagyok lesznek. Arról is szó esett, hogy mit kell, tenniük céljaik elérése érdekében. Az óra ezt követő részében le is rajzolták, hogy mit csinálnak, ha nagyok lesznek. A kartont annyi részre osztottuk, ahányan jelen voltak az órán. Mindenki választott magának egy részt és lelkesen rajzoltak. Rajzolás közben vidám, jó hangulat uralkodott az osztályban.
Október és az optimizmus.
A tanulók és az osztályban dolgozó felnőttek mind-mind különböző hangulatokban érkeznek meg a boldogságórára. Van, aki fáradt, olyan is akad, aki esetleg szomorú valami miatt. De a varázslat az, hogy egytől egyig nevetve, jókedvűen és egyre erősebb közösséggé kovácsolódva távoznak az óráról, miközben a maximumot hozzák ki magukból. Fantasztikus ezt a folyamatot minden egyes alkalommal megtapasztalni és örülök, hogy részese lehetek!