Gárdonyi Géza és Szegi Suli Általános Iskola, Csonkashegyhát, 1. osztály
Az optimizmus gyakorlása
Az óra eleji relaxációt követően, „Nevetésversenyt” rendeztünk, majd mese elolvasása után beszélgettünk az optimizmusról. Ezután a gyerekek elkészítették a saját pozitív tükörképüket, közben hallgattuk a hónap dalát. Nagyon jó hangulatban telt az óra.
Zajzoni Rab István középiskola
Osztályunk egy tablót készített, hogy hogyan képzeljük el magunkat 30 év múlva. A képeinket az életfára akasztottuk fel. Van aki kopasz, vagy szakálas, van aki orvos, vagy tanár lesz, lehet az idők múltával.
Pápai Erkel Ferenc Ének-Zenei Általános Iskola
Októberben, mindenki elkészítette mosolygós :), optimista tükörképét! Ha a tanév során lankadna az optimizmusunk, a tükörképre nézve érőt meríthetünk belőle! Ezt követően, állóképeken jelenítették meg a jövőbeli foglalkozásukat! Volt sok mosolygás, dalolás, szeretet, hála, optimizmus!:)
Optimista manókáim a jövőről álmodoztak.
Tanítónéniként kívánom,hogy minden álmuk váljon valóra.
Október hónapban az optimizmus témakörét boncolgattuk, gyakoroltuk.
Iskolánkban a fenntarthatóság jegyében zajlik az élet, így ebben a hónapban a környezettudatos életmód köré építettük a az optimizmusunkat.
Együtt dolgoztak a gyerekek a rajzokon, és képességeikhez képest nagyszerű faliújságot készítettek, amellyel azt sugallják, sugalljuk, hogy együtt sikerülhet megmenteni a Földet. Optimisták vagyunk, hisz hiszünk benne, hogy ha odafigyelünk a környezetünkre és egymásra, akkor élhetőbb lesz a világ!
Az optimizmus gyakorlása témát a 4.osztályosok körében tartottam: rajzokkal készültünk, mi leszek 20 év múlva, ha pozitívan gondolkozom címmel, majd a hónap dalára/zenéjére betanultunk egy kis táncot melyet elő is adtunk az egész iskola előtt projekt-óra keretén belül. A gyerekek nagyon élvezték a feladatokat, főként a táncot:)
Kisnánai Szent Imre Általános Iskola
A boldogság órán gyerekekkel az álmaikról, a jövőről alkotott elképzeléseiről beszélgettünk.
A tabló képein jövőbeni önmagukat örökítették meg.