Az októberi téma az optimizmus gyakorlása volt.Ahol a gyerekek jövőbeli terveiket rajzolták le.Az óra jó hangulatban zajlott.A rajz elkészítése során a hónap dalát hallgattuk.
Az optimizmus gyakorlása
Az októberi téma az optimizmus gyakorlása volt.Ahol a gyerekek jövőbeli terveiket rajzolták le.Az óra jó hangulatban zajlott.A rajz elkészítése során a hónap dalát hallgattuk.
Az októberi téma az optimizmus gyakorlása volt.Ahol a gyerekek jövőbeli terveiket rajzolták le.Az óra jó hangulatban zajlott.A rajz elkészítése során a hónap dalát hallgattuk.
Az októberi téma az optimizmus gyakorlása volt.Ahol a gyerekek jövőbeli terveiket rajzolták le.Az óra jó hangulatban zajlott.A rajz elkészítése során a hónap dalát hallgattuk.
Jármi-Papos-Őr Általános Iskola Őri Bibó István Tagintézménye
A tavalyi évben tartott foglalkozásokon már megbeszéltük az optimista szó jelentését illetve azt, hogy milyen is az optimista ember. Az idei évben a jövőbe tekintettünk egy kicsit. Puzzle alapra rajzot készítettünk arról, hogyan képzelik el magukat a gyermekek néhány év múlva. Fontosnak tartottam a pozitív, de reális énkép erősítését, önbecsülésük növelését.
A gyerekekkel készítettünk optimista szemüveget. A csoportban sok a kicsi 3-4 éves gyermek ezért az ő szintjükön közelítettem meg a témát.Nagyon aranyos volt az egyik kislány, amikor elkészült a szemüvege, felvette és odaszaladt az ablakhoz és azt mondta” Nézzétek milyen szép lett a világ!”
Bárczi Gusztáv Általános Iskola, Szakiskola, Készségfejlesztő Iskola és EGYMI
Októberben az optimizmusról beszélgettünk. Először megbeszéltük mit jelent az optimizmus kifejezés. Rengeteg példát mondtunk, arra mikor tudunk optimistaként viselkedni.
Ezután mindenki mondott egy példát a saját életéből, hogyan, mikor viselkedett pozitívan. Volt aki azt mondta, hogy elesett, de nem sírt, mert tudta, hogy hamar meggyógyul a sebe, egy másik gyerek azt mesélte el, hogy mikor a rajzversenyen nem sikerült dobogós helyezést elérnie nem volt szomorú, mert tudta, hogy legközelebb sikerülni fog.
Ezután mindenki elkészítette a saját varázsszemüvegét, majd elmondta hogy látja a dolgokat a szemüvegén keresztül.
Bárczi Gusztáv Általános Iskola, Szakiskola, Készségfejlesztő Iskola és EGYMI
Októberben az optimizmusról beszélgettünk. Először megbeszéltük mit jelent az optimizmus kifejezés. Rengeteg példát mondtunk, arra mikor tudunk optimistaként viselkedni.
Ezután mindenki mondott egy példát a saját életéből, hogyan, mikor viselkedett pozitívan. Volt aki azt mondta, hogy elesett, de nem sírt, mert tudta, hogy hamar meggyógyul a sebe, egy másik gyerek azt mesélte el, hogy mikor a rajzversenyen nem sikerült dobogós helyezést elérnie nem volt szomorú, mert tudta, hogy legközelebb sikerülni fog.
Ezután mindenki elkészítette a saját varázsszemüvegét, majd elmondta hogy látja a dolgokat a szemüvegén keresztül.
A gyerekekkel az optimizmusról, valamint annak fontosságáról beszélgettünk. Majd optimista szemüvegeket készítettünk, ami átsegíti őket a nehéz helyzeteken, s mely segítségével sikerül majd pozitívan hozzáállni egy szituációhoz.