Az optimizmus témáját a hónap dalának meghallgatásával és megbeszélésével kezdtük. Gyűjtöttünk nevettető faleveleket. Kipróbáltuk az Őrizz meg! játékot, majd nekiláttunk a Sólyomszemmel című rajz elkészítéséhez. A hónap utolsó óráját a Csak pozitívan! kártyázásával zártuk.
Az optimizmus gyakorlása
A gyerekek keresztrejtvényt fejtettek Laci bácsival, melynek megoldása az OPTIMIZMUS volt.
A tanulók a Pozitív szó betűivel szavakat alkottak az optimizmussal kapcsolatban.
Az optimizmus gyakorlása órán megbeszéltük, hogyan tudjuk egymást bátorítani, biztatni nehezebb helyzetekben. Ezek az üzenetek kerültek bele egy-egy lufiba, hogy mindig szem előtt legyenek.
Az optimizmus gyakorlása órán megbeszéltük, hogyan tudjuk egymást bátorítani, biztatni nehezebb helyzetekben. Ezek az üzenetek kerültek bele egy-egy lufiba, hogy mindig szem előtt legyenek.
Marcali Noszlopy Gáspár Általános és Alapfokú Művészeti Iskola
Ebben a hónapban az optimizmust gyakoroltuk osztályunkkal. Nem volt nehéz dolgunk, hiszen nagyon közel áll hozzánk ez a fajta szemléletmód! Elvégeztük az alábbi gyakorlatokat: nevető levelek, őrizz meg, pozitív mondatok, pozitivity ráadás. Sok-sok nevetéssel, tartalmas beszélgetésekkel, változatos, érdekes feladatokkal tettük tartalmasabbá, színesebbé a tanulós hétköznapokat! 🙂
Marcali Noszlopy Gáspár Általános és Alapfokú Művészeti Iskola
Ebben a hónapban az optimizmust gyakoroltuk osztályunkkal. Nem volt nehéz dolgunk, hiszen nagyon közel áll hozzánk ez a fajta szemléletmód! Elvégeztük az alábbi gyakorlatokat: nevető levelek, őrizz meg, pozitív mondatok, pozitivity ráadás. Sok-sok nevetéssel, tartalmas beszélgetésekkel, változatos, érdekes feladatokkal tettük tartalmasabbá, színesebbé a tanulós hétköznapokat! 🙂
Gyula Város Egyesített Óvodája, Székhelyintézmény 5700 Gyula, Leiningen u 4
Októberben az optimizmus témakörét dolgoztuk fel a Boldogság Program keretében.
A témát a „Napimdás„ légzőgyakorlattal kezdtük, s kifújtunk magunkból minden feszültséget, bánatot, minden rossz dolgot.
Tódi törpe varázs szemüvege című mese kapcsán megbeszéltük, hogy ha kedvesek vagyunk egymással, szépen viselkedünk, a napjaink sokkal jobban telnek, mi is sokkal vidámabbak leszünk.
Arra a kérdésre, hogy ők voltak – e már szomorúak, s mit látnak szépnek az őket körülvevő világban, sokféle, fantáziadús, és a valóságtól kissé elrugaszkodott választ kaptunk. Összességében elmondható, hogy a gyermekek szépnek és jónak látják ezt a világot és szinte bármire képesnek érzik önmagukat benne.
Pedagógusként és emberként, szép szavakkal, dicsérettel, sok pozitív, előre mutató megerősítéssel szeretnénk is ebben támogatni és alakítani őket, amíg tehetjük.
A gyermekek a délelőtt végén lerajzolták a varázsgömbbe, mi is az amire a legjobban vágynak, ami a legjobbat jelentené saját maguk számára.