Optimisták vagyunk
Az optimizmus gyakorlása
Táncsis Mihály Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola Kanizsai Dorottya Általános Iskolája
Az optimizmus egy gondolkodásmód. Ezt már jól tudjuk. Most azt gyakoroltuk a gyerekekkel, hogy egy számunkra nehéz helyzetben hogyan gondolkodhatunk úgy, hogy az ne okozzon fájdalmat. Hogyan lehet rátekinteni egy helyzetre más szemszögből. Erről szól a kisfilm, amit a hetedikesek készítettek.
Az optimizmus gyakorlása témát az óvodásaink meséken keresztül értették meg. Nagyon szerették a lehullott falevelek közötti hancúrozást, a levelek, termések gyűjtését. Kedvenc elfoglaltság volt a hónapban az őszi falevelek feldobása, számolása, és színeinek megfigyelése.
Székesfehérvári Vörösmarty Mihály Általános Iskola
Az optimizmus témát drámajátékok segítségével kezdtük feldolgozni. Kilátástalan helyzetekkel indítottunk, majd megkerestük a kivezető utat.
A montázs elkészítéséhez nem magazinok képeiből válogattak, hanem saját iskolás fotóikból. Nagyon otthonosan mozognak az informatika világában, így szívesen végezték ezt a kreatív feladatot! A munka közben természetesen felelevenedtek az emlékek, melyekről mindenkinek jól esett beszélgetni.
Végül természetesen nem maradhatott el a kedvenc társas sem 🙂
Székesfehérvári Vörösmarty Mihály Általános Iskola
Az optimizmus témát drámajátékok segítségével kezdtük feldolgozni. Kilátástalan helyzetekkel indítottunk, majd megkerestük a kivezető utat.
A montázs elkészítéséhez nem magazinok képeiből válogattak, hanem saját iskolás fotóikból. Nagyon otthonosan mozognak az informatika világában, így szívesen végezték ezt a kreatív feladatot! A munka közben természetesen felelevenedtek az emlékek, melyekről mindenkinek jól esett beszélgetni.
Végül természetesen nem maradhatott el a kedvenc társas sem 🙂
Székesfehérvári Vörösmarty Mihály Általános Iskola
Az optimizmus témát drámajátékok segítségével kezdtük feldolgozni. Kilátástalan helyzetekkel indítottunk, majd megkerestük a kivezető utat.
A montázs elkészítéséhez nem magazinok képeiből válogattak, hanem saját iskolás fotóikból. Nagyon otthonosan mozognak az informatika világában, így szívesen végezték ezt a kreatív feladatot! A munka közben természetesen felelevenedtek az emlékek, melyekről mindenkinek jól esett beszélgetni.
Végül természetesen nem maradhatott el a kedvenc társas sem 🙂
Székesfehérvári Vörösmarty Mihály Általános Iskola
Az optimizmus témát drámajátékok segítségével kezdtük feldolgozni. Kilátástalan helyzetekkel indítottunk, majd megkerestük a kivezető utat.
A montázs elkészítéséhez nem magazinok képeiből válogattak, hanem saját iskolás fotóikból. Nagyon otthonosan mozognak az informatika világában, így szívesen végezték ezt a kreatív feladatot! A munka közben természetesen felelevenedtek az emlékek, melyekről mindenkinek jól esett beszélgetni.
Végül természetesen nem maradhatott el a kedvenc társas sem 🙂
Székesfehérvári Vörösmarty Mihály Általános Iskola
Az optimizmus témát drámajátékok segítségével kezdtük feldolgozni. Kilátástalan helyzetekkel indítottunk, majd megkerestük a kivezető utat.
A montázs elkészítéséhez nem magazinok képeiből válogattak, hanem saját iskolás fotóikból. Nagyon otthonosan mozognak az informatika világában, így szívesen végezték ezt a kreatív feladatot! A munka közben természetesen felelevenedtek az emlékek, melyekről mindenkinek jól esett beszélgetni.
Végül természetesen nem maradhatott el a kedvenc társas sem 🙂
Székesfehérvári Vörösmarty Mihály Általános Iskola
Az optimizmus témát drámajátékok segítségével kezdtük feldolgozni. Kilátástalan helyzetekkel indítottunk, majd megkerestük a kivezető utat.
A montázs elkészítéséhez nem magazinok képeiből válogattak, hanem saját iskolás fotóikból. Nagyon otthonosan mozognak az informatika világában, így szívesen végezték ezt a kreatív feladatot! A munka közben természetesen felelevenedtek az emlékek, melyekről mindenkinek jól esett beszélgetni.
Végül természetesen nem maradhatott el a kedvenc társas sem 🙂
A boldogságóra alkalmával szeretünk a gyerekekkel hosszasan beszélgetni. Beszéltünk arról hogyan érezzük magunkat az óvodában? Mikor vagyunk boldogok vagy éppen szomorúak? Ebben segített nekünk Szomorú Szilárd és Boldog Blanka. Majd az őszben rejlő szépséget kerestük. Menet közben akadályok állták utunkat, amely során biztattuk magunkat és egymást, hogy képesek vagyunk átjutni rajta, ha kell újrakezdeni.
Találtunk egy varázstükröt, melybe ha belenéztünk megmutatta mi a legszebb bennünk. Ha valaki még sem látta, barátai nyomban segítségükre volt és megtudhattuk. Hogy emlékezzünk arra, mindenki szép, minden gyermek lerajzolta magát, és beragasztotta a saját tükrébe. Ez idő alatt énekeltük, hogy „Én egy pozitív, pozitív gyerek vagyok…”