A napközis füzet lapjai ebben a hónapban a napi örömökkel teltek meg.
Délelőtt és délután is kéznél volt, rajzoltak vagy írtak bele, bármi eseményt, mely mosolyt csalt arcukra.
Apró örömök élvezete

Szentendrei Barcsay Jenő Általános Iskola
Naponta kiírtuk az apró örömöket, mindent, ami csak eszükbe jutott, ami boldoggá tette a napunkat! 🙂
A mozgás óvodánkban kiemelt fontossággal bír, programunk erre épül. A gyerekek szívesen beszélgettek különböző sportokról, jókat nevettek mikor eljátszották a sportokat és ki kellett találni. A rajzolásban inkább a foci jelent meg, mivel óvodánkban foci edzés folyik, így erről közvetlen tapasztalatuk van.
Csanádi Árpád Általános Iskola, Sportiskola és Középiskola
Az osztályunkkal versenyeztünk, hogy ki tud több jót megnevezni a napjában. Az első helyezett 35 jó dolgot sorolt fel. Az óra második felében közösen felírtuk a lufikra, hogy kinek mi okoz örömet leginkább. A lap aljára oda rajzolták magukat a gyerekek.
Varga Domokos Általános Művelődési Központ Damjanich utcai Óvoda
Jobb veled a Világ Boldogságvár c. albumból Bagdi Bella:Imádok élni c. dal hallgatására, éneklése.
Mosolygós képek nézegetésével.
Újra együtt! történet meghallgatásával boldogság, kacagás, jóérzés, öröm.
(Pirinkó a kedves törpe és Góliát az óriás színes világának története jó érzéssel töltötte el gyermekeinket.
Színeztük a meséhez illő illusztrációkat.
Színeztünk a meséhez illő illusztrációkat.
Másnap örömséták vettünk részt az óvoda környékén. Indulás előtt megbeszéltük, hogy szólnak ha útközben csodaszépet látnak. (virágok, napsütés,rügyek, állatok….)
Egy lápcsővel közelebb vagyunk boldogságvár.

Uzsoki Középiskolai Leánykollégium
A belga Z-generáció pénzköltési szokásait a mellékelt kutatás olyan tevékenységek mentén mérte fel, amelyek a fiatalok számára természetesek és örömöt okoznak.
Szórakozásra a megkérdezettek 50%-a, zene-film-játék 25%, fesztiválok-koncertek 22%, sport-hobby 21%, míg utazásra 19% költ.
Kutatások szerint, az emberek boldogabbak akkor, ha pénzüket élményékre költik és nem tárgyakra. Ennek magyarázata az élmények társas jellegében van, ami kollégiumunk lakói életében is jelentős szerepet tölt be. A kutatás fontos megállapításai mentén beszélgettünk a tanulókkal arról, hogy mi a közös és miben vannak esetleg eltérések a mi szokásaink között.
Roy Violetta
pszichopedagógus- pszichológus MSc.