Mivel ebben a hónapban alábbhagyott a tanulási kedv (elfáradtak), az apró örömök hónapjában megpróbáltuk közösen megtalálni a tanulás örömeit.
Apró örömök élvezete
Mivel ebben a hónapban alábbhagyott a tanulási kedv (elfáradtak), az apró örömök hónapjában megpróbáltuk közösen megtalálni a tanulás örömeit.
Mivel ebben a hónapban alábbhagyott a tanulási kedv (elfáradtak), az apró örömök hónapjában megpróbáltuk közösen megtalálni a tanulás örömeit.
Brunszvik Teréz Napközi Otthonos Óvoda
-Relaxációs gyakorlatok
– Hónap dala: Imádok élni ( improvizált mozgással kísérve)
– Rajzolás a munkafüzetbe: Mi okozza neked a legnagyobb örömet?
– Színezés a munkafüzetben.
– Bezzeg Andrea: Újra együtt!
– Iskolások hangversenye az óvodában
Szilvia Kerekes.Zsomborné Hargitai
Apró örömök élvezete
Az óra elején a tanulók felidézték, hogy milyen apró örömök érték őket az előző nap. Utána felolvastam nekik a „Tudni kell megállni” című történetet, amit el is játszottak. Beszélgettünk arról, hogy ők észreveszik-e az apró szépségeket, örömöket a mindennapok során.
Felolvastam az apró örömök listáját és leírták a füzetbe, hogy rájuk melyik igaz. Szükség esetén ki is egészíthették.
Kerestünk örömforrásokat. Készítettek örömmandalát, örömnaplót és örömleltárt is.
Véleményem szerint az óra elérte a célját. Megértették, hogy milyen fontos, hogy meglássuk az apró örömöket, mert így jobban élvezhetjük a jelent. Rájöttek, hogy mennyi apró csoda van az életünkben, ami azzal, hogy boldogsággal tölt el, a nehézségeken is segít túl jutni.
Szilvia Kerekes.Zsomborné Hargitai
Apró örömök élvezete
Az óra elején a tanulók felidézték, hogy milyen apró örömök érték őket az előző nap. Utána felolvastam nekik a „Tudni kell megállni” című történetet, amit el is játszottak. Beszélgettünk arról, hogy ők észreveszik-e az apró szépségeket, örömöket a mindennapok során.
Felolvastam az apró örömök listáját és leírták a füzetbe, hogy rájuk melyik igaz. Szükség esetén ki is egészíthették.
Kerestünk örömforrásokat. Készítettek örömmandalát, örömnaplót és örömleltárt is.
Véleményem szerint az óra elérte a célját. Megértették, hogy milyen fontos, hogy meglássuk az apró örömöket, mert így jobban élvezhetjük a jelent. Rájöttek, hogy mennyi apró csoda van az életünkben, ami azzal, hogy boldogsággal tölt el, a nehézségeken is segít túl jutni.
Jármi Papos Őr Általános Iskola Őri Bibó István Tagintézménye
„Az élet mindig elbűvöl, annyi örömöt lehet találni a jelentéktelen dolgokban is.”
….ezért készítettünk örömmandalákat.
Halk zeneszó mellett kiszíneztük az apró örömmandaláinkat.
Nyékládházi Kossuth Lajos Általános Iskola
Ezen a Boldogságórán teáztunk, sütiztünk. Átadtuk magunkat az apró örömök élvezetének. Közben játszottunk, mesét olvastam. Szép délután volt.
Nemcsak a meseszövő manók elégítették ki mozgásvágyukat a gyermekeknek, hanem mi is igyekeztünk megvalósítani álmaikat. A csoporttal közösen felfedeztük a Sportok háza játszóterét, mely minden kisgyermek álma, szabadtéren és teremben egyaránt. Ovisaink felszabadult örömmel fedezték fel a játékokat. Szinte minden testmozgás formát élvezhettek: mászás, kúszás, csúszás, labdafürdőben való bújás, ugrás, futás. A közös játék során megtapasztalták az együttműködést és egymásra figyelést felszabadultan, más környezetben. Az új környezet pozitívan befolyásolta az önértékelésüket, enyhítette néhány gyermek szorongását, növelte bátorságukat, a leküzdött akadályok sikerélményt adtak a gyermekeknek. Az együtt töltött idő alatt öröm volt látni a sugárzó arcokat és a gyermekek boldog mosolyát. A különös környezetben eltöltött közös élményekről még sokáig beszélgettek a gyermekek egymással és a felnőttekkel egyaránt.
Villányi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Sok dolognak lehet örülni, boldog pillanatokat szerezhetnek az állatkák, erről tanultak együtt az 1. osztályosok.