Hála-dobozunk 5.c
A hála gyakorlása
Pitypangfalva szorgos munkával elkészítette a saját boldogságvárát. Alig várják, hogy közösen, feladatok elvegzésével egyre feljebb, és feljebb jussanak a lépcsőkön, míg el nem érnek a kapuig. ❤️
A Hála témakörében készítettünk rajzokat a rajzpályázatra. A beszélgetések után szabad technikával, kreatívan, ötletesen készítették el a munkájukat a gyerekek. A legjobbnak ítélt alkotásokat töltjük fel.
Köszönet és hála, hogy részt vehettünk.
Szent István Általános Iskola, Dunakeszi 7.d osztály
Ebben az évben új nagycsoportosokkal ismertetjük meg a hála fogalmát. A Micimackó csoportos gyerekek először Bezzeg Andrea A hálafa története című meséjével kerültek közelebb a témához. Majd miután megbeszéltük a hála fogalmát, elhatároztuk, hogy mi is elkészítjük a saját hálafánkat, és ha már ősz van, akkor szilvafa lesz a mi fánk.
A közös munka során sokat énekeltünk, beszélgettünk, és jókat nevettünk. Nagyon hálásak voltunk a mai napért.
Balatonfüredi Fekete István Általános Iskola, 8230 Balatonfüred Iskola u. 2.
Előkészítő osztályos és elsős gyermekek vettek részt a Hála gyakorlása című foglalkozásokon.
Beszélgettünk a szó jelentéséről. Megbeszéltük, mi mindennek örülhetünk, miért lehetünk hálásak.
Könyvjelzőt készítettünk a tanulókkal.
Balatonfüredi Fekete István Általános Iskola, 8230 Balatonfüred Iskola u. 2.
Előkészítő osztályos és elsős gyermekek vettek részt a Hála gyakorlása című foglalkozásokon.
Beszélgettünk a szó jelentéséről. Megbeszéltük, mi mindennek örülhetünk, miért lehetünk hálásak.
Könyvjelzőt készítettünk a tanulókkal.
Gátéri liget Óvoda és Szociális Szolgáltató
A három pillangó mese alapján készítettük el tenyérnyomattal a napocskát.
Kis 2. osztályos tanítványaimmal vizuális kultúra tantárgy keretében dolgozzuk fel a boldogságóra témáit. A témához kapcsolódó dal meghallgatásával hangolódtunk a témára. Ezt követően a hála témakörében lezajlott beszélgetés, a tanítói kérdések megmozgatták a kisdiákok fantáziáját. Több játékot is kipróbáltunk az órán. A produktum egy közös tabló lett, melyben minden egyes tanuló készített egy-egy rajzot, az osztály munkájából állt össze tehát az osztálytabló.
Jászai Mari Általános Iskola Gárdonyi Géza Általános Iskolája Kerékteleki Bársonyos Telephely
Elkészítettük mi is a hála hálót. Jó volt látni, ahogy a nap végén eszükbe jutott, hogy ma még nem húztak vonalat és odamentek a táblához, hogy megtegyék. Azt is megtudták mondani, hogy annak a gyereknek vagy felnőttnek miért hálásak. Nálunk ez nagy dolog, mert tavaly még nehezen ment. A kevés gyerek és a játék kedvéért minden felnőtt (esetünkben 3 személy) is beszállt a hálóba, így sokkal izgalmasabb volt. Örömmel tapasztaltam a fejlődést, mely hónap végéig bekövetkezett. Nagyon tetszettek a feladatok és a játék is a gyerekeknek! Jó egészséget, munkát és sok sikerélményt kívánunk Mindenkinek ebben a tanévben!
Barcsi Széchényi Ferenc Gimnázium és Kollégium
A hála témáját a segédletben található képek segítségével vezettük be. A gyerekeket arról kérdeztem, mi jut eszükbe a képekről, illetve ki melyik képet választaná és miért. A hála témáját elméletben körüljártuk, majd elmetérképet rajzoltak a tanári segédletben található 7. feladat gondolatmenete alapján. Miután mindenki elkészítette a rajzát, be is mutathatták, és bizonyos gondolataikat hozzákötöttük különböző témákhoz. Az órát azzal zártuk, kinek miért volt jó az óra, mit tanultak belőle.