A kézműves szakkör keretein belül beszélgettünk a tanulókkal arról, hogy nekik mit jelent a hála, miért lehetnek hálásak.
A beszélgetést követően gyöngyfűzés következett. Az alkotás készítése közben a tanulók gondolkoztak azon, hogy kinek is adnák az elkészült műveket.
A karkötők végül kiosztásra kerültek, mindenki átadta valakinek a saját kezűleg elkészített ékszerét, egy mondat kíséretében. Ebben a mondatban azt fogalmazták meg a szakkörösök, hogy az ajándékozott személynek miért hálásak.
A foglalkozás nagyon jó hangulatban telt, mindenki boldog volt, örültek az új szerzeményeiknek és a kedves szavaknak.
A hála gyakorlása
A csoportalakítás a megadott képekkel történt. Kicsit beszélgettünk ezekről, majd minden csoport egy figyelemfelhívó plakátot készített.
Egy másik alkalommal, mindenki írt egy üzenetet, hogy ő miért mond Hálát.
Aki szerette volna felolvashatta, aki nem csak feltűzte a faliújságra a plakátok alá.
A csoportalakítás a megadott képekkel történt. Kicsit beszélgettünk ezekről, majd minden csoport egy figyelemfelhívó plakátot készített.
Egy másik alkalommal, mindenki írt egy üzenetet, hogy ő miért mond Hálát.
Aki szerette volna felolvashatta, aki nem csak feltűzte a faliújságra a plakátok alá.
A csoportalakítás a megadott képekkel történt. Kicsit beszélgettünk ezekről, majd minden csoport egy figyelemfelhívó plakátot készített.
Egy másik alkalommal, mindenki írt egy üzenetet, hogy ő miért mond Hálát.
Aki szerette volna felolvashatta, aki nem csak feltűzte a faliújságra a plakátok alá.
A csoportalakítás a megadott képekkel történt. Kicsit beszélgettünk ezekről, majd minden csoport egy figyelemfelhívó plakátot készített.
Egy másik alkalommal, mindenki írt egy üzenetet, hogy ő miért mond Hálát.
Aki szerette volna felolvashatta, aki nem csak feltűzte a faliújságra a plakátok alá.
A csoportalakítás a megadott képekkel történt. Kicsit beszélgettünk ezekről, majd minden csoport egy figyelemfelhívó plakátot készített.
Egy másik alkalommal, mindenki írt egy üzenetet, hogy ő miért mond Hálát.
Aki szerette volna felolvashatta, aki nem csak feltűzte a faliújságra a plakátok alá.
Rózsahegyi Kálmán Általános Iskola és Kollégium
Beszélgettünk a háláról.Meghallgattuk a hónap dalát. Felolvastam a Csodakantár című mesét, majd a mese kapcsán további gondolatokat osztottunk meg egymással. Ezután a tornateremben a gyerekek testükkel megformálták a HÁLA 4 betűjét.
Nyíregyházi Bem József Általános Iskola
A gyerekek leírták,hogy kik azok,akiknek hálásak lehetnek, illetve élő betűkből kiraktuk a ‘hála’ szót.