
A hála gyakorlása


Somogyi Rezső Általános Iskola
A kisvárdai Somogyi Rezső Általános Iskola 5. a osztályos kiscsillagai is megosztották egymással a HÁLÁRÓL vallott érzéseiket, gondolataikat, amiket videóval rögzítettünk. Rajzokat, feljegyzéseket készítettek, azzal a céllal, hogy majd át is adják annak a személynek, akinek hálásak, és ezeket beszélgetést, zenehallgatást követően az osztály táblájára kitéve egymásnak is megmutathatták….

Dr. Illyés Sándor Óvoda, Általános Iskola, Szakiskola, Készségfejlesztő Iskola és Kollégium
Hálás vagyok! A gyerekek rajzai, a közös beszélgetések, éneklések, táncok mind azt bizonyítják számomra, hogy jól döntöttünk, amikor szeptemberben csatlakoztunk a Boldogságórákhoz! 🙂 minden alkalommal szinte „kötelező” a „Repülj velem!” című dal eljátszása is! 🙂 hálás vagyok a lelkesedésükért, mellyel készítették a hálaemberkét is! 🙂

Dr. Illyés Sándor Óvoda, Általános Iskola, Szakiskola, Készségfejlesztő Iskola és Kollégium
… és íme a közös erővel készült alkotásunk! 🙂
Dr. Illyés Sándor Óvoda, Általános Iskola, Szakiskola, Készségfejlesztő Iskola és Kollégium
Még csupán néhány napja, hogy iskolásak lettünk… mármint a 7 gyermekünk az osztályban, és mi, tanító nénik is… szokjuk, tanuljuk, érezzük egymást… mondhatni, minden teljesen új… mindenkinek! 🙂 ezért is izgalmas a Boldogságórák beépülése a mindennapjainkba! 🙂 új színt visz/hoz a pedagógusok, így az én életembe is… ezáltal a kicsik is nyitottabbak, érdeklődőbbek, és persze rácsodálkoznak mindenre! 🙂 hálás vagyok nekik egy-egy jó gondolatért, megszólalásért, kedves rajzért, közös énekért, táncért, simogatásért, ölelésért! 🙂 Száz szónak is egy a vége: elindult a mi kis osztályunkban is a Boldogságóra, és örömmel mondhatom, hogy jó úton vagyunk! Nagyon lelkesek voltak a kis elsősök a szívek színezése közben és „mondták tollba”, hogy miért és kinek hálásak! 🙂 Köszönet érte nekik, hálás a szívem-lelkem!

II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Szeptemberi boldogságóránk egy egész délután alatt valósult meg, melyet nagyon élveztünk. Dávid történetéből sok párhuzamot, örömteli és szomorú emléket, titkot fedeztek és osztottak meg kis másodikosaim, melynek során a nevetés mellett a könnycseppek is előkerültek. Megfogadtuk, hogy minden nap mi is kiválasztunk egy valakit, akinek egész nap kedveskedni fogunk. Gondolattérkép, hálarajz és hálaszív készült, mely végül összeállt egy Hála tablóvá.

Ceglédi Szakképzési Centrum Közgazdasági és Informatikai Szakgimnáziuma
Új osztályként, ismerkedésünk során a Ceglédi Közgazdasági és Informatikai Szakgimnázium 9. b osztálya hálatablót készített. Családjaikért, barátaikért hálásak a diákok. A tabló idézetei és képei magukért és rólunk beszélnek.
Az osztállyal közösen egy hálaverset készítettünk, melyben összefoglaltuk, hogy mi tesz minket boldoggá, s mindezekért kinek vagy minek lehetünk hálásak.
A foglalkozáson megbeszéltük, hogy milyen szerepe van életünkben a hálának, miért fontos ezt kifejezni, illetve milyen módon járul hozzá a mindennapi boldogságérzetünkhöz.
HÁLAVERS
Kicsi versünk mondandója,
hogy a hála csupa móka.
Hálás vagyok azért, mert
ágyban párnák közt fekhetek.
Imádom a pihenést,
nem beszélve a filmnézését.
Iskolában jófejek a tanárok,
mert segítik a diákot.
Hálásak a gyerekek,
mert a dolgozat ötös lett.
Fontos nekem a családom,
mert rájuk mindig számíthatok.
Barátokat se felejtsük,
jóban- rosszban mindig együtt.
Zenének is hálás vagyok,
mert vele mindig ellazulok.
Versünk lassan lezárul
Poétává még nem váltunk,
de büszkék vagyunk, s hálát adunk.

