
Társas kapcsolatok ápolása


A gyermekekkel arról beszélgettünk, hogy kik veszik őket körül az eddigi életük során. Segíteni kellett őket, hogy gondoljanak az otthonukra, a családjukra, a szomszédokra, az óvodára. Hogyan segítették őket, miért fontosak az életünkben a társak. Kivel szeretnek játszani, a szüleik, nagyszüleik milyen szerepet töltenek be az életükben a mindennapjaik során. Szívecskékbe rajzoltuk azokat az embereket, akiket nagyon szeretünk és fontosak az életünkben. Megbeszéltük, hogyan tudjuk ápolni a társas kapcsolatainkat és miképpen tudunk vigyázni, segíteni egymást.

II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Nagy örömmel készültünk a boldogságórára. Társas kapcsolatok fontosságát történetírással dolgoztuk fel. Öröm volt látni ahogy a sok kisgyerek csoportokban egymásra odafigyelve fogalmazza meg a történetét. A lényeg ez! Figyeljünk egymásra, legyünk boldogok együtt! 🙂



Bihardioszegi Altalanos Iskola
1.Névjegykártya készítés:
A gyerekek a maguk választott bármilyen technikával elkészítik a névjegykártyájukat.
Mi ezt most rajzolassal tettuk.
Mindenki a sajt nevet írja rá.
A név legyen olvasható (a nem díszítés is előfordulhat)!A kartyara ra kell irni mik az erossegeink es mik a gyengesegeink.
2.Mutasd be a névjegy-kártyádat és magadat!
(A gyerekek körben ülnek.)
Miért ebben a formában dolgoztál, ezekkel a színekkel, anyagokkal? Mit tudsz a nevedről?
Beszélj magadról! Legyen olyan mondatod, amely úgy kezdődik:
Szeretem…….
Nem szeretem…..
Úgy szeretném…..
Bőcsi Általános és Szakközépiskola,AMI
A száműzött királyfi
Egyszer volt, hol nem volt. Volt egyszer egy király és egy királyné. Született nekik egy kisfiúk, aki szépen felcseperedett. De a fiú kalandvágyó volt és mindig mást akart, mint amit a szüleik kértek. Ezért a király és a királyné száműzte a fiút a királyságból. Kis idő múlva meg akarták keresni a királyfit, de hamar abbahagyták, mert született egy kislányuk. Nagyon szerették a kiskirálylányt, de csak hiányzott nekik a fiúk is. Telt múlt az idő és megtalálták a királyfit. Volt öröm és sírás, mert a király megnyugodott és belátta, hogy a „legnagyobb birodalom sem ér egy fabatkát sem, ha nincs kire hagyni.”
Szilágyi Szeverin 2.b. osztály


Huszka Hermina Általános Iskola
Elsőskéim így képzelik el társas kapcsolataik rendszerét ” Ha egyszer felnőnek”