A családom, barátok,osztálytársak,tanító nénim…..akik az életem fontos részei!

Tompa Mihály Alapiskola -Rimaszombat
A családom, barátok,osztálytársak,tanító nénim…..akik az életem fontos részei!
Tompa Mihály Alapiskola -Rimaszombat
Közelebb kerülünk ahhoz, amik vagyunk, ha nyitunk a világra. Megfelelő kommunikációval,egymásra találunk.
Pápai Erkel Ferenc Ének-Zenei Általános Iskola
A pápai Erkel Ferenc Ének-Zenei Általános Iskola november 7-én ünnepli névadójának születésnapját. Nagy megtiszteltetés ért bennünket, eljött hozzánk előadást tartani Pitti Katalin operaénekesnő. Meglepetésként a boldogságórákat tartó három osztály elénekelte Bagdi Bella Boldog születésnapot című számát. A művésznő is nagyon örült neki, hiszen, mint mondta, a héten ünnepli ő is a születésnapját.
Szentendrei Barcsay Jenő Általános Iskola
Az osztályom napköziben kétfelé osztott csapat. A „befogadó” osztályoknak kedveskedtünk.
Lelkes Anyukák liba alakú linzert sütöttek: „Aki Márton-napon libát eszik, jövőre nem éhezik.”
Süti, de liba. 🙂
ZSZC Lámfalussy Sándor Szakképző Iskolája
A társas kapcsolatok témakör bevezetéseként készítettünk a faliújságra egy fotómontázst magunkról, szív alakban, középen pedig egy kép, ahol egy kéz egy nagy piros szívet tart, ez jelképezi szeretetünket az iskolánk felé. Nagyon fontos, hogy az iskolában is jó kapcsolatokat ápoljunk egymással, vegyük magunkat körül olyan emberekkel, akikkel jól érezzük magunkat, akik segítek, támogatnak minket, akik által jobb lesz a világ.
.Gyurátz F.Evangélikus Ált. Isk.
A héten egy TIOP- os képzésre készülök. A címe: „Tanulói tevékenységek támogatása IKT eszközökkel”. Lehet, hogy ennek hatására álltunk neki az emberi kapcsolatok digitális ábrázolásának?
Azért a manuális tevékenységek sem maradhattak el!:)
Ászári Jászai Mari Általános Iskola Gárdonyi Géza Általános Iskolája
Készülődünk, készülődünk egy óriásplakáttal közösen Gárdonyi 4. o. csapata és MosolyMatyik… egyelőre szíveket és pozitív megerősítő szavakat írunk/rajzolunk keretezés-képpen. 🙂
Ózdi Árpád Vezér Általános Iskola
A társas kapcsolatokkal kapcsolatos bevezető órán megoldottuk az osztállyal közösen a titkos kódot, amelynek megfejtései megindították a gyerekek gondolatit a szociális színtereken történő kapcsolatok kialakulásával, fontosságával kapcsolatban. A barátság értelmezése még inkább ott merült ki ekkor náluk, hogy valakivel együtt játszanak, a mélyebb tartalmát még nem érezték igazán. A mese meghallgatása, a feladatok elvégzése és a dal meghallgatása után már jobban érezték, hogy mit is jelent egy igaz barát számukra. A barátságfa elkészítése előtt idézeteket gyűjtöttem nekik, amelyek értelmezése után kiválasztották a nekik legjobban tetszőt, amelyet átalakítottunk az osztályunkra: Mi feltétel nélkül elfogadjuk egymást. A fára felkerültek az osztálytársakról készült rajzok (mivel első osztályosok és nem tudnak még írni) és a rá jellemző tulajdonsága is, amiért szeretni való a másik gyermek számára.
Makovecz Imre Általános Iskola
Vigyázz, mit kívánsz!
Egy békés város nyugalmában élt Claudia Waterson, akiről az a hír járta, hogy minden napját optimistán éli meg.
– Jó reggelt! – kiáltott fel az ágyából kiugorva és boldogan indult a munkahelyére minden hétfő reggel. Igyekezett széles mosollyal végezni a munkáját. Kollégáival ellentétben Ő mindig boldog volt, a többiek sem voltak mindig rosszkedvűek. Amikor siettek a munkahelyükről, egyre jobb kedvre derültek.
– Hello!
– Szia!
– Hogy vagy? – kérdezte, de sehonnan sem érkezett válasz. Úgy érezte magát, mintha levegő lenne.
– Bárcsak meg sem születtem volna! – mondta Claudia.
– Claudia, Vigyázz, mit kívánsz! – mondta egy hang.
Ekkor Claudia megrémülve ugrott fel az ágyáról. Most jött rá, hogy végig egy szellem volt a szobájában.
– Ne félj! Én, nem bántalak, én is olyan voltam, mit Te, csak nekem már túl késő volt, mikor rájöttem, hogy ha ilyet kívánok, valóra válik. De neked még nem! – mondta a test nélküli hang.
Claudia ekkor jött rá, hogy akivel beszélt, az nem volt más, mint egy vele egykorú ember, aki ugyan ezt kívánta.
Claudia csodálkozva nézett.
– Gyere, elviszlek abba a világba, ahol te nem születtél meg. – mondta a szellem és egy szempillantás alatt másik dimenzióban voltak.
Claudia látta azt a világot, amiben nem született meg. Rájött, hogy Ő is fontos, hogy ő is kell.
Írta: Farkas Dávid
6. A
A meglepetés. Dávid már nem egyszer lepett meg rajzaival, történeteivel. Most is írt egyet. Felnőtt gondolatok egy gyermek lelkében. Meg kellett osztanom veletek. Hála, optimizmus, társas kapcsolatok. Minden együtt.
Ekkor jött a másik meglepetés. Az a bizonyos másik csapat rövid filmet készített a történetből.
A szereplők: Klaudia, Veronika, Barbara, Jázmin, Gréti, Oli
és az operatőr-rendező: Gergő
Köszönöm Nektek.
(u.i.: A hangot kicsit vegyétek fel!)
Nagyszénási Czabán Samu Általános Iskola
Göntér Mónika tréner tartott nekünk egy tréninget az iskolában, ahol megismertetett bennünket a hálakövekkel és áramlásukkal. Fejenként 3 kavicsot kaptunk, és ha valaki olyat mondott, tett a továbbképzés alatt, ami nagy hatással volt ránk, vagy csak tetszett, megajándékoztuk egy kaviccsal. Annyira jó hangulatban folyt a képzés tovább, hogy úgy döntöttünk, kibővítjük ezt a gyerekekre is. Minden tanuló kapott 3 gyöngyöt, amivel szabadon gazdálkodhatott. Az igazgatónk az iskolagyűlésen elmesélte nekik a jelentését, és azt is, hogyan tartsuk mozgásban a gyöngyöket. Nem csak osztályokon belül folyt az adakozás, hanem az egész felső tagozat kavics-lázban égett. Személyes élményem a mai napig örömmel tölt el: amikor kiosztottam az osztályomban a fejenkénti 3 gyöngyöt, azonnal vissza is kaptam a gyerekektől fejenként egyet, mondván, hogy annyi mindent teszek meg értük, hogy igazán megérdemlem. Hát, a torkom elszorult, és bizony egy cseppet eltörött a mécses. Igazán hálás vagyok, hogy a gyerekek nyitnak egymás felé, és a tanár-diák kapcsolatok is egyre jobbak. Azt kívánom magunknak: csak így tovább! 🙂