A társas kapcsolatok téma lezárásaként mindenki elkészítette a saját kapcsolati rajzát. A belső piros körben a szülőkkel, testvérekkel rajzolták le magukat, majd a nagyszülők, rokonok, barátok, tanító nénik, ismerősök következtek.

Szandaszőlősi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
A társas kapcsolatok téma lezárásaként mindenki elkészítette a saját kapcsolati rajzát. A belső piros körben a szülőkkel, testvérekkel rajzolták le magukat, majd a nagyszülők, rokonok, barátok, tanító nénik, ismerősök következtek.
Székesfehérvári Kossuth Lajos ÁLtalános Iskola
Elsőseimnek nagyon tetszett a mese. Ők is sok új barátra találtak az iskolában. Minden gyerek egy meseszereplőt ábrázolt. Igaz, kicsit a saját életükből is vettek példákat. Így a képen Pajtibusz nagyszülei, nagynénje és nagybátyja, unokatestvére is rajta van. Az osztálytársak tágas félkörében pedig a tanító néni is ott rejtőzik.
Oroszlányi Hunyadi Mátyás Általános Iskola
A sors ( a 6.b története)
A sorsunk meg van írva? Valaki hisz benne, valaki nem.
Az én történetem most egy kedves barátomról fog szólni.
Lilla Oroszlányon született és itt is élt, amíg be nem fejezte
az iskolákat, majd gondolt egy nagyot a barátnőjével és
elindultak a nagy Amerikába tapasztalatot gyűjteni.
Az eredeti tervük az volt, hogy fél év után hazajönnek,de
a sors közbeszólt és jött a herceg fehér Audival. A fél évből
közel 20 év és 2 gyönyörű gyerek lett. Mostanra sikeres
vállalkozók és egy boldog családdá váltak.
A sorsunk meg van írva?
Gondoljon mindenki azt, amit akar, az én véleményem:
„Ha két ember összetartozik, a sors összehozza őket.” ♡
Csongrád és Térsége Általános Iskola Piroskavárosi Általános Iskolája
„Hiszen a legnagyobb birodalom sem ér egy fabatkát sem,ha nincs kire hagyni” idézetet választottuk, ez az idézet indította el a gyerekek gondolatait.
Lelkes kis diákjaim úgy döntöttek, hogy a történetet mondatláncolással készítik el. A mindennapi életből vett témát mesébe ágyazták és kétszer is átírták, míg elnyerte mindenki tetszését.